Την καταβολή μερίσματος ύψους 1,4 ευρώ ανά μετοχή καθώς και την επέκταση των δραστηριοτήτων της εταιρείας στην παραγωγή και πώληση ηλεκτρικής ενέργειας και υδρογόνου ενέκρινε την Τετάρτη 19 Ιουνίου η γενική συνέλευση των μετόχων της Motor Oil.
Το συνολικό μέρισμα για τη χρήση του 2023 φθάνει στα 199,4 εκατ. ευρώ ή 1,8 ευρώ ανά μετοχή (είχε διανεμηθεί προμέρισμα 0,4 ευρώ το Δεκέμβριο) και είναι όπως αναφέρθηκε το υψηλότερο ποσό που έχει διανείμει η εταιρεία από την εισαγωγή της στο Χρηματιστήριο. Ημερομηνία αποκοπής είναι η ερχόμενη Τετάρτη 26 Ιουνίου. Από το ποσό αυτό αφαιρείται ο φόρος 5 % ενώ προστίθεται το μέρισμα που αντιστοιχεί στις ίδιες μετοχές.
Σε σχέση με το υδρογόνο ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Γιάννης Βαρδινογιάννης, αναφερόμενος στην κοινή εταιρεία Hellenic Hydrogen που έχει συσταθεί με τη ΔΕΗ, τόνισε ότι η χρήση του εξαρτάται από το κόστος και ότι αποτελεί μια μελλοντική δραστηριότητα «αλλά οφείλουμε να είμαστε μέσα στις εξελίξεις. Είμαστε, συμπλήρωσε, συνοδοιπόροι με τη ΔΕΗ σε ένα δύσκολο δρόμο που δεν ξέρουμε πώς θα εξελιχθεί». Ο ίδιος διευκρίνισε ότι η εταιρεία δεν θα παράγει μόνο πράσινο υδρογόνο, αξιοποιώντας κατά κύριο λόγο την περίσσεια ανανεώσιμης ενέργειας, αλλά και άλλες μορφές.
Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος Πέτρος Τζαννετάκης ανέφερε ότι το α΄ και το β΄ τρίμηνο του 2024 θα είναι καλύτερα από πέρυσι λόγω της εκτεταμένης συντήρησης που έγινε πέρυσι στο διυλιστήριο Κορίνθου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι εγκατεστημένες από τη Μόσχα αρχές στην προσαρτημένη από τη Ρωσία ουκρανική χερσόνησο Κριμαία εξέφρασαν σήμερα φόβους ότι τεράστιες ποσότητες μαζούτ θα φτάσουν στις…
Καθώς η άνοδος της στάθμης της θάλασσας, ως απότοκο της κλιματικής αλλαγής, προκαλεί ήδη σημαντικά προβλήματα ανά την υφήλιο, ανησυχητικά είναι τα ευρήματα νέας…
Οι αρχές της Φινλανδίας ανακοίνωσαν σήμερα Τετάρτη 8 Ιανουαρίου ότι εξαιτίας σοβαρών ελαττωμάτων απαγορεύθηκε ο πλους του δεξαμενόπλοιου «Eagle S» που θεωρείται ότι ανήκει…
H προσπάθεια ενημέρωσης της κοινωνίας για το σύγχρονο προφίλ της ελληνικής ναυτιλιακής βιομηχανίας αποτελεί διαχρονικά στόχο και προτεραιότητα τόσο των συντακτών όσο και των…
Έπειτα από ένα περιπετειώδες έτος για τις εταιρείες ενέργειας, που σημαδεύτηκε από αστάθεια στις αγορές και έντονη αβεβαιότητα, οι ενεργειακοί κολοσσοί βίωσαν σημαντική πτώση…
Η Κίνα σημείωσε ένα σημαντικό βήμα προς τη χρήση καθαρών καυσίμων στη ναυτιλία, ολοκληρώνοντας τον πρώτο επιτυχή ανεφοδιασμό πλοίου με καύσιμο την αμμωνία. Η…
Δυναμική εκκίνηση στο νέο έτος πραγματοποίησε ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co. (HD KSOE), καθώς πρόσφατα προχώρησε…
Η στρατηγική της Maersk για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος ενισχύεται από τη συνεργασία της με την TMC Compressors (TMC) και τη Yangzijiang…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ