Την καταβολή μερίσματος ύψους 1,4 ευρώ ανά μετοχή καθώς και την επέκταση των δραστηριοτήτων της εταιρείας στην παραγωγή και πώληση ηλεκτρικής ενέργειας και υδρογόνου ενέκρινε την Τετάρτη 19 Ιουνίου η γενική συνέλευση των μετόχων της Motor Oil.
Το συνολικό μέρισμα για τη χρήση του 2023 φθάνει στα 199,4 εκατ. ευρώ ή 1,8 ευρώ ανά μετοχή (είχε διανεμηθεί προμέρισμα 0,4 ευρώ το Δεκέμβριο) και είναι όπως αναφέρθηκε το υψηλότερο ποσό που έχει διανείμει η εταιρεία από την εισαγωγή της στο Χρηματιστήριο. Ημερομηνία αποκοπής είναι η ερχόμενη Τετάρτη 26 Ιουνίου. Από το ποσό αυτό αφαιρείται ο φόρος 5 % ενώ προστίθεται το μέρισμα που αντιστοιχεί στις ίδιες μετοχές.
Σε σχέση με το υδρογόνο ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Γιάννης Βαρδινογιάννης, αναφερόμενος στην κοινή εταιρεία Hellenic Hydrogen που έχει συσταθεί με τη ΔΕΗ, τόνισε ότι η χρήση του εξαρτάται από το κόστος και ότι αποτελεί μια μελλοντική δραστηριότητα «αλλά οφείλουμε να είμαστε μέσα στις εξελίξεις. Είμαστε, συμπλήρωσε, συνοδοιπόροι με τη ΔΕΗ σε ένα δύσκολο δρόμο που δεν ξέρουμε πώς θα εξελιχθεί». Ο ίδιος διευκρίνισε ότι η εταιρεία δεν θα παράγει μόνο πράσινο υδρογόνο, αξιοποιώντας κατά κύριο λόγο την περίσσεια ανανεώσιμης ενέργειας, αλλά και άλλες μορφές.
Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος Πέτρος Τζαννετάκης ανέφερε ότι το α΄ και το β΄ τρίμηνο του 2024 θα είναι καλύτερα από πέρυσι λόγω της εκτεταμένης συντήρησης που έγινε πέρυσι στο διυλιστήριο Κορίνθου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου έλαβαν χώρα οι αρχαιρεσίες της Ελληνικής Ένωσης Ναυτιλιακών Δικηγόρων (ΕΕΝΔ), με το νέο Διοικητικό Συμβούλιο να διαμορφώνεται ως εξής: Πρόεδρος:…
Δύο κορυφαίες εταιρείες αυτοματισμού, η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A. και η I.A.S. L.I. SKOURGIALOS L.P., με ενθουσιασμό ανακοινώνουν μια νέα συνεργασία που…
Η Attica Bank-Παγκρήτια Τράπεζα προχώρησε στην πρώτη της ναυτιλιακή χρηματοδότηση συνδεδεμένη με βιώσιμα κριτήρια προς τη ναυτιλιακή εταιρεία Stem Shipping Co S.A. Η χρηματοδότηση…
Ορόσημο στη στρατηγική της QatarEnergy να επεκταθεί στον κλάδο της παραγωγής καθαρής ενέργειας αποτελεί η έναρξη της κατασκευής μιας καινοτόμου μονάδας παραγωγής μπλε αμμωνίας.…
Όταν ο συνδυασμός υβριδικών συστημάτων κίνησης, μπαταριών ιόντων λιθίου και ηλιακών πάνελ ενσωματώνεται σε έναν πρωτοποριακό σχεδιασμό, δεν προσφέρονται μόνο περιβαλλοντικά οφέλη, αλλά και…
Δίχως σταματημό συνεχίζονται οι παραγγελίες για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, παρά τις εκτιμήσεις περί περαιτέρω αποδυνάμωσης των ναύλων το 2025, ελέω της βροχής νεότευκτων πλοίων…
Σε πόλο έλξης για τους ενεργειακούς κολοσσούς εξελίσσεται η δυτική ακτή της Νότιας Αφρικής, η οποία αποτελεί μια πολλά υποσχόμενη θαλάσσια περιοχή για την…
Οι Eni και MSC ενώνουν τις δυνάμεις τους επεκτείνοντας την ήδη υπάρχουσα συνεργασία τους τόσο γεωγραφικά όσο και στους τομείς της βιωσιμότητας και της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ