Εισαγωγικό κείμενο
![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2024/07/202407101400057146-900x608.jpg)
Το κόστος των ναυτιλιακών καυσίμων επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό τα λειτουργικά έξοδα ενός πλοίου και κατ’ επέκταση επιδρά και στην κερδοφορία. Σε πρόσφατη έκθεσή της, η ναυλομεσιτική Braemar εστιάζει στη διαφορά κόστους μεταξύ του VLSFO και του HSFO, αξιολογώντας τα οφέλη της επένδυσης σε scrubbers τη δεδομένη χρονική στιγμή.
Ειδικότερα, το spread μεταξύ των δύο καυσίμων συνεχίζει να μειώνεται και ανέρχεται περίπου σε $67, γεγονός που έχει οδηγήσει σε πτώση και τη διαφορά μεταξύ των κερδών ενός μη εξοπλισμένου με scrubber πλοίου (το οποίο καταναλώνει VLSFO) και ενός εξοπλισμένου με scrubber πλοίου (το οποίο καταναλώνει HSFO).
Τον Φεβρουάριο, υπογραμμίζει η Braemar, ένα eco VLCC εξοπλισμένο με scrubber κατέγραφε περίπου $8.000/ημέρα περισσότερα κέρδη από ένα συμβατικό VLCC. Πλέον, η συγκεκριμένη διαφορά βρίσκεται κάτω από $3.000/ημέρα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ