Τα Ποσειδώνια 2024 έχουν ήδη περάσει στην ιστορία ως η διοργάνωση με τις περισσότερες συμμετοχές στην 55χρονη πορεία της Έκθεσης και οι διοργανωτές λαμβάνουν ήδη κρατήσεις για την επόμενη έκδοση, που έχει προγραμματιστεί για τις 1-5 Ιουνίου 2026.
Πέρα από το ότι κατέρριψαν όλα τα προηγούμενα ρεκόρ σε κάλυψη εκθεσιακού χώρου, αριθμό εκθετών και επισκεπτών, τα Ποσειδώνια 2024 ήταν επίσης το σημείο όπου ο κόσμος της ναυτιλίας συναντήθηκε για άλλη μια φορά για να οριστικοποιήσει νέες επιχειρηματικές συμφωνίες ή να ανακοινώσει πρόσφατες υπογραφές συμβολαίων. Μια τέτοια ανακοίνωση αφορούσε την εξαγορά του στόλου δεξαμενόπλοιων και των κοινοπρακτικών συνεργασιών της Navig8 από την ADNOC L&S, μια συμφωνία αξίας 1,5 δισ. δολαρίων που δημοσιοποιήθηκε κατά τη διάρκεια των Ποσειδωνίων 2024.
Ο Θεόδωρος Βώκος, Διευθύνων Σύμβουλος της Εκθέσεις Ποσειδώνια Α.Ε., δήλωσε: «Είμαστε εντυπωσιασμένοι με την ισχυρή ανταπόκριση της παγκόσμιας ναυτιλιακής κοινότητας στα Ποσειδώνια 2024. Πολυάριθμοι εκπρόσωποι κάθε ναυτιλιακού τομέα και όλων των συλλογικών ενώσεων του κλάδου συγκεντρώθηκαν για άλλη μια φορά με ενθουσιασμό για να παρουσιάσουν καινοτομίες, να δικτυωθούν, να κλείσουν συμφωνίες και να συζητήσουν το μέλλον του κλάδου. Από ναυπηγεία έως πλοιοκτήτες, νηολόγια πλοίων, προμηθευτές, νηογνώμονες, κατασκευαστές συστημάτων πρόωσης, παρόχους ενέργειας, προγραμματιστές λογισμικού, εμπορικές, χρηματιστηριακές, νομικές, συμβουλευτικές και χρηματοδοτικές εταιρείες, όλοι έδωσαν και πάλι το ‘παρών’ για δύο εβδομάδες για να δουλέψουν αλλά και να δικτυωθούν με τον τρόπο που μόνο στα Ποσειδώνια γίνεται».
Το κλίμα αυτό αποτυπώνεται στα σχόλια που έκαναν οι εκθέτες λίγο μετά το κλείσιμο των Ποσειδωνίων 2024. Συνολικά 32.527 επισκέπτες από 130 χώρες συμμετείχαν στην Έκθεση, αριθμός που αντιστοιχεί σε αύξηση 12% σε σύγκριση με τα Ποσειδώνια 2022. Τα περισσότερα σχόλια περιλάμβαναν επαίνους για τη διοργάνωση, την ποιότητα των επισκεπτών και τις ευκαιρίες δικτύωσης και ανταλλαγής γνώσεων που πρόσφερε.
Συνολικά στα Ποσειδώνια συμμετείχαν εκθέτες από 81 χώρες από όλο τον κόσμο, με την πλειοψηφία των εκθετών να προέρχεται από χώρες της Ευρώπης και της Ασίας, ενώ υπήρξε ιδιαίτερα αυξημένη συμμετοχή από νότια και κεντρική Αμερική.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ναυτικής Τεχνολογίας (ΕΛ.Ι.Ν.Τ.) διοργάνωσε με εξαιρετική επιτυχία την 10η & 11η Δεκεμβρίου 2024 το 18o Ετήσιο Συνέδριο Ναυτικής Τεχνολογίας προσελκύοντας πάνω…
Η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοίνωσε σήμερα, Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου, την υπογραφή της…
Honda και η Nissan συμφώνησαν να διερευνήσουν την προοπτική συγχώνευσης και σύσταση κοινής εταιρείας συμμετοχών, ανακοίνωσαν σήμερα, με στόχο την δημιουργία του τρίτου μεγαλύτερου…
Με στόχο να ενισχύσει την τεχνολογική της αυτάρκεια στον τομέα της ενέργειας, καθώς και τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης της ενεργειακής εξίσωσης της χώρας, η Νότια…
Σημαντικό ορόσημο για το εθνικό σύστημα ηλεκτροδότησης αποτελεί η ολοκλήρωση, την περασμένη εβδομάδα της κατασκευής της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κρήτης-Αττικής η οποία μετά την εκτέλεση…
Το διμερές εμπόριο Ευρώπης και Βόρειας Αμερικής έχει ανθίσει τα τελευταία έτη, με αιχμή του δόρατος τις ευρωπαϊκές εισαγωγές LNG. Στο πλαίσιο αυτό και…
Η DP World εξέδωσε ένα μπλε ομόλογο ύψους $100 εκατ. για τη χρηματοδότηση βιώσιμων έργων που αφορούν τις θαλάσσιες μεταφορές, τις λιμενικές υποδομές, τη…
Σε αναπτυξιακή πορεία στόλου εισέρχονται τα δεξαμενόπλοια μεγαλύτερου μεγέθους, και δη τα VLCCs, τα Suezmaxes και τα Aframaxes/LR2s. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτηση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ