Τα Ποσειδώνια 2024 έχουν ήδη περάσει στην ιστορία ως η διοργάνωση με τις περισσότερες συμμετοχές στην 55χρονη πορεία της Έκθεσης και οι διοργανωτές λαμβάνουν ήδη κρατήσεις για την επόμενη έκδοση, που έχει προγραμματιστεί για τις 1-5 Ιουνίου 2026.
Πέρα από το ότι κατέρριψαν όλα τα προηγούμενα ρεκόρ σε κάλυψη εκθεσιακού χώρου, αριθμό εκθετών και επισκεπτών, τα Ποσειδώνια 2024 ήταν επίσης το σημείο όπου ο κόσμος της ναυτιλίας συναντήθηκε για άλλη μια φορά για να οριστικοποιήσει νέες επιχειρηματικές συμφωνίες ή να ανακοινώσει πρόσφατες υπογραφές συμβολαίων. Μια τέτοια ανακοίνωση αφορούσε την εξαγορά του στόλου δεξαμενόπλοιων και των κοινοπρακτικών συνεργασιών της Navig8 από την ADNOC L&S, μια συμφωνία αξίας 1,5 δισ. δολαρίων που δημοσιοποιήθηκε κατά τη διάρκεια των Ποσειδωνίων 2024.
Ο Θεόδωρος Βώκος, Διευθύνων Σύμβουλος της Εκθέσεις Ποσειδώνια Α.Ε., δήλωσε: «Είμαστε εντυπωσιασμένοι με την ισχυρή ανταπόκριση της παγκόσμιας ναυτιλιακής κοινότητας στα Ποσειδώνια 2024. Πολυάριθμοι εκπρόσωποι κάθε ναυτιλιακού τομέα και όλων των συλλογικών ενώσεων του κλάδου συγκεντρώθηκαν για άλλη μια φορά με ενθουσιασμό για να παρουσιάσουν καινοτομίες, να δικτυωθούν, να κλείσουν συμφωνίες και να συζητήσουν το μέλλον του κλάδου. Από ναυπηγεία έως πλοιοκτήτες, νηολόγια πλοίων, προμηθευτές, νηογνώμονες, κατασκευαστές συστημάτων πρόωσης, παρόχους ενέργειας, προγραμματιστές λογισμικού, εμπορικές, χρηματιστηριακές, νομικές, συμβουλευτικές και χρηματοδοτικές εταιρείες, όλοι έδωσαν και πάλι το ‘παρών’ για δύο εβδομάδες για να δουλέψουν αλλά και να δικτυωθούν με τον τρόπο που μόνο στα Ποσειδώνια γίνεται».
Το κλίμα αυτό αποτυπώνεται στα σχόλια που έκαναν οι εκθέτες λίγο μετά το κλείσιμο των Ποσειδωνίων 2024. Συνολικά 32.527 επισκέπτες από 130 χώρες συμμετείχαν στην Έκθεση, αριθμός που αντιστοιχεί σε αύξηση 12% σε σύγκριση με τα Ποσειδώνια 2022. Τα περισσότερα σχόλια περιλάμβαναν επαίνους για τη διοργάνωση, την ποιότητα των επισκεπτών και τις ευκαιρίες δικτύωσης και ανταλλαγής γνώσεων που πρόσφερε.
Συνολικά στα Ποσειδώνια συμμετείχαν εκθέτες από 81 χώρες από όλο τον κόσμο, με την πλειοψηφία των εκθετών να προέρχεται από χώρες της Ευρώπης και της Ασίας, ενώ υπήρξε ιδιαίτερα αυξημένη συμμετοχή από νότια και κεντρική Αμερική.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Περιορισμένες ήταν οι μεταβολές που σημειώθηκαν στη ναυλαγορά των containerships την εβδομάδα με πέρας την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου, με τον σχετικό δείκτη της Drewry,…
Άνεμος αισιοδοξίας πνέει τις τελευταίες εβδομάδες στην αγορά των bulk carriers, καθώς η τόνωση της ναυλαγοράς των Capesizes συντέλεσε στην ανάκαμψη του κύριου δείκτη…
Τέλος σε μια σειρά εκούσιων περικοπών της παραγωγής στη διάρκεια του τρέχοντος έτους φαίνεται να βάζουν οι εταιρείες φυσικού αερίου των ΗΠΑ, εν αναμονή…
Ισχυρή ανάπτυξη κατέγραψαν τα οικονομικά μεγέθη των εταιρειών διαχείρισης containerships το γ΄ τρίμηνο εν μέσω αναταραχών στην Ερυθρά Θάλασσα και ανόδου της παγκόσμιας ζήτησης…
Η Tata Steel Netherlands και η Ecolog προχωρούν στη δημιουργία ενός καινοτόμου «ενεργειακού διαδρόμου», συνδυάζοντας την υγροποίηση του διοξειδίου του άνθρακα (CO₂) για αποθήκευση…
Η κ. Karin Orsel, συνιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της MF Shipping Group και πρόεδρος της ECSA, επιλέχθηκε να λάβει το βραβείο ισότητας των φύλων…
Εκ νέου πτώση, μετά από μια μικρή ανάπαυλα, κατέγραψαν οι διελεύσεις υγραεριοφόρων πλοίων από τη Διώρυγα του Σουέζ τον περασμένο Οκτώβριο. Άλλωστε, LNG και…
Την τελετή ονοματοδοσίας δύο νεότευκτων containerships γνωστοποίησε μέσω σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο κολοσσός των τακτικών γραμμών HMM. Ειδικότερα, πρόκειται για τα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ