
Τα Ποσειδώνια 2024 έχουν ήδη περάσει στην ιστορία ως η διοργάνωση με τις περισσότερες συμμετοχές στην 55χρονη πορεία της Έκθεσης και οι διοργανωτές λαμβάνουν ήδη κρατήσεις για την επόμενη έκδοση, που έχει προγραμματιστεί για τις 1-5 Ιουνίου 2026.
Πέρα από το ότι κατέρριψαν όλα τα προηγούμενα ρεκόρ σε κάλυψη εκθεσιακού χώρου, αριθμό εκθετών και επισκεπτών, τα Ποσειδώνια 2024 ήταν επίσης το σημείο όπου ο κόσμος της ναυτιλίας συναντήθηκε για άλλη μια φορά για να οριστικοποιήσει νέες επιχειρηματικές συμφωνίες ή να ανακοινώσει πρόσφατες υπογραφές συμβολαίων. Μια τέτοια ανακοίνωση αφορούσε την εξαγορά του στόλου δεξαμενόπλοιων και των κοινοπρακτικών συνεργασιών της Navig8 από την ADNOC L&S, μια συμφωνία αξίας 1,5 δισ. δολαρίων που δημοσιοποιήθηκε κατά τη διάρκεια των Ποσειδωνίων 2024.
Ο Θεόδωρος Βώκος, Διευθύνων Σύμβουλος της Εκθέσεις Ποσειδώνια Α.Ε., δήλωσε: «Είμαστε εντυπωσιασμένοι με την ισχυρή ανταπόκριση της παγκόσμιας ναυτιλιακής κοινότητας στα Ποσειδώνια 2024. Πολυάριθμοι εκπρόσωποι κάθε ναυτιλιακού τομέα και όλων των συλλογικών ενώσεων του κλάδου συγκεντρώθηκαν για άλλη μια φορά με ενθουσιασμό για να παρουσιάσουν καινοτομίες, να δικτυωθούν, να κλείσουν συμφωνίες και να συζητήσουν το μέλλον του κλάδου. Από ναυπηγεία έως πλοιοκτήτες, νηολόγια πλοίων, προμηθευτές, νηογνώμονες, κατασκευαστές συστημάτων πρόωσης, παρόχους ενέργειας, προγραμματιστές λογισμικού, εμπορικές, χρηματιστηριακές, νομικές, συμβουλευτικές και χρηματοδοτικές εταιρείες, όλοι έδωσαν και πάλι το ‘παρών’ για δύο εβδομάδες για να δουλέψουν αλλά και να δικτυωθούν με τον τρόπο που μόνο στα Ποσειδώνια γίνεται».
Το κλίμα αυτό αποτυπώνεται στα σχόλια που έκαναν οι εκθέτες λίγο μετά το κλείσιμο των Ποσειδωνίων 2024. Συνολικά 32.527 επισκέπτες από 130 χώρες συμμετείχαν στην Έκθεση, αριθμός που αντιστοιχεί σε αύξηση 12% σε σύγκριση με τα Ποσειδώνια 2022. Τα περισσότερα σχόλια περιλάμβαναν επαίνους για τη διοργάνωση, την ποιότητα των επισκεπτών και τις ευκαιρίες δικτύωσης και ανταλλαγής γνώσεων που πρόσφερε.
Συνολικά στα Ποσειδώνια συμμετείχαν εκθέτες από 81 χώρες από όλο τον κόσμο, με την πλειοψηφία των εκθετών να προέρχεται από χώρες της Ευρώπης και της Ασίας, ενώ υπήρξε ιδιαίτερα αυξημένη συμμετοχή από νότια και κεντρική Αμερική.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με στόχο τη δυναμική επέκταση στις κρουαζιέρες πολυτελείας, ο ιαπωνικός κολοσσός Mitsui O.S.K. Lines (MOL) γνωστοποίησε πρόσφατα την αγορά του δεύτερου κρουαζιερόπλοιού του. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ συμφωνιών για την ανανέωση του στόλου της με πλοία υποστήριξης έδωσε πρόσφατα η Petrobras, προαναγγέλλοντας νέα παραγγελία. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δηλώσεις…
Διαχρονικά, τα Ναυτικά Χρονικά παρακολουθούσαν με ιδιαίτερη προσοχή την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία, καταγράφοντας κάθε σημαντική εξέλιξη, από τις διεθνείς πολιτικές αναταράξεις μέχρι τις τεχνολογικές…
Οριακές παραμένουν οι μεταβολές στη ναυλαγορά των υγραεριοφόρων, η οποία συνεχίζει σε ρότα νωχελικότητας. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι ναύλοι…
Η στοχοποίηση των πλοίων κινεζικής ναυπήγησης από τις ΗΠΑ έχει αναγνωριστεί ως σημαντική πρόκληση για την παγκόσμια ναυτιλία. Σε πρόσφατη έκθεσή της, η ναυλομεσιτική…
Με δυναμικούς ρυθμούς προχωρά η επέκταση του στόλου της μαλαισιανής εταιρείας Petronas, η οποία υποδέχτηκε δύο ακόμα νεότευκτα LNG carriers. Σύμφωνα με ανάρτηση του…
Την παραλαβή ενός ιδιαίτερα καινοτόμου πλοίου ανακοίνωσε η CMA CGM, μέσω σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρόκειται για το «CMA CGM IRON», containership…
Με ανεβασμένους ρυθμούς βαίνουν οι κινήσεις επέκτασης των δραστηριοτήτων διεθνών ναυτιλιακών εταιρειών. Πιο συγκεκριμένα, η Lauritzen Bulkers εξαγόρασε την Alexander & Blake, μια καναδική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ