Loading: News Submenu
Header Scripts Init
Εισαγωγικό κείμενο

Παραγγελίες Ελλήνων: Τα πρόσφατα δεδομένα

Παραγγελίες Ελλήνων: Τα πρόσφατα δεδομένα

Εισαγωγικό κείμενο

Με δυναμικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι επενδύσεις των Ελλήνων πλοιοκτητών σε σύγχρονα νεότευκτα πλοία. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πρόσφατες εκθέσεις των ναυλομεσιτικών Xclusiv και Allied, την περασμένη εβδομάδα οι εταιρείες Chios Navigation, Atlas Maritime και Safe Bulkers τοποθέτησαν νέες παραγγελίες σε διεθνή ναυπηγεία.

Η Chios Navigation, με επικεφαλής τον κ. Κωνσταντίνο Καρούση, τοποθέτησε παραγγελία για την κατασκευή δύο δεξαμενόπλοιων χωρητικότητας 50.000 dwt στα ναυπηγεία της Hyundai στο Βιετνάμ. Τα δύο πλοία, καθένα εκ των οποίων θα έχει κόστος $50,2 εκατ. και θα είναι εξοπλισμένο με scrubber, αναμένεται να παραδοθούν το β΄ εξάμηνο του 2027.

Την ίδια ώρα, η Atlas Maritime, με επικεφαλής τον κ. Λέων Πατίτσα, προέβη σε παραγγελία για δύο δεξαμενόπλοια μεγέθους Suezmax και χωρητικότητας 157.000 dwt στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία DH Shipbuilding. Τα δύο πλοία, καθένα εκ των οποίων θα έχει κόστος περίπου $80 εκατ., θα είναι εξοπλισμένα με scrubbers και θα είναι σε θέση να μετασκευαστούν προκειμένου να καταναλώνουν και LNG αλλά και αμμωνία. Η παράδοσή τους αναμένεται να λάβει χώρα μεταξύ του 2026 και του 2027.

Παράλληλα, η Safe Bulkers, με επικεφαλής τον κ. Πόλυ Χατζηωάννου, προχώρησε σε παραγγελία για Kamsarmax bulk carrier χωρητικότητας 82.000 dwt. Για ακόμα μία φορά, η Safe Bulkers στρέφεται στα ιαπωνικά ναυπηγεία, με την Oshima Shipbuilding να αναλαμβάνει τη ναυπήγηση του πλοίου έναντι $41 εκατ. Η παράδοσή του εκτιμάται ότι θα λάβει χώρα εντός του α΄ τριμήνου του 2027.

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Αποκτήστε το τεύχος Ιουνίου 2024
Ιωάννης Κ. Λύρας: Η Στρατηγική Σημασία της Ελληνικής Ναυτιλίας
(Delphi Economic Forum)