
Ο δάγκειος πυρετός αποτελεί πραγματικά έναν σημαντικότατο πονοκέφαλο για την υγεία σε παγκόσμιο επίπεδο, με τη Λατινική και την Κεντρική Αμερική να καταγράφουν εξαιρετική άνοδο κρουσμάτων το 2024.
Ειδικότερα, η Αργεντινή έχει καταγράψει 504.580 κρούσματα δάγκειου πυρετού μέχρι τώρα, που αντιστοιχεί σε αύξηση των κρουσμάτων κατά 3,26 φορές σε σχέση με έναν χρόνο πριν, όπως ανακοίνωσε την Κυριακή 9 Ιουνίου το Υπουργείο Υγείας της χώρας.
Στις κεντρικές περιοχές της χώρας έχει καταγραφεί ο μεγαλύτερος αριθμός κρουσμάτων, που αντιστοιχεί στο 61,9% των συνολικών κρουσμάτων, ενώ ακολουθούν οι βορειοδυτικές περιοχές με 22,8% και οι βορειοανατολικές με 13,1%.
Η νόσος εξαπλώνεται στις 19 από τις 24 περιοχές της χώρας της Νότιας Αμερικής και έχει οδηγήσει στην απώλεια 355 ζωών το 2024. Τα υψηλότερα ποσοστά θνητότητας παρουσιάζουν οι ηλικίες άνω των 80 ετών, σύμφωνα με δελτίο του Υπουργείου Υγείας της Αργεντινής, που έχει ξεκινήσει εκστρατεία εμβολιασμού σε περιοχές προτεραιότητας, κυρίως για άτομα ηλικίας 15 έως 39 ετών.
Συνεπώς, για ακόμα μία φορά, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής βιομηχανίας στρέφονται στη Λατινική Αμερική. Χώρες όπως η Αργεντινή και η Βραζιλία αποτελούν στυλοβάτες τους διεθνούς εμπορίου και συνεπώς εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες πλοία ετησίως προσεγγίζουν τους λιμένες τους. Με τον δάγκειο πυρετό να εξαπλώνεται ταχύτατα, ανησυχία επικρατεί για τα πληρώματα των πλοίων αυτών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Νέους πονοκεφάλους για την εμπορική ναυτιλία ενδέχεται να φέρει η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ, η οποία φιλοδοξεί να επιβάλλει φόρους στα πλοία ξένης σημαίας…
Την Κυριακή 23 Φεβρουαρίου έλαβαν χώρα εκλογές στη Γερμανία, με τους συντηρητικούς να επικρατούν. Δεύτερη σε ψήφους η ΑfD (Εναλλακτική για τη Γερμανία), γεγονός…
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ