![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2023/07/202307270853479405.jpg)
Στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης έρευνάς της, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατέληξε προσωρινά στο συμπέρασμα ότι η αλυσίδα αξίας των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) στην Κίνα επωφελείται από αθέμιτες επιδοτήσεις, οι οποίες προκαλούν κίνδυνο οικονομικής ζημίας στους παραγωγούς BEV της ΕΕ. Στο πλαίσιο της έρευνας εξετάσθηκαν επίσης οι πιθανές συνέπειες και ο αντίκτυπος των μέτρων στους εισαγωγείς, χρήστες και καταναλωτές BEV στην ΕΕ.
Κατά συνέπεια η Επιτροπή επικοινώνησε με τις κινεζικές αρχές για να συζητήσει αυτά τα πορίσματα και να διερευνήσει πιθανούς τρόπους επίλυσης των ζητημάτων που εντοπίστηκαν με τρόπο συμβατό με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου.
Στο πλαίσιο αυτό, η Επιτροπή έχει προαναγγείλει το επίπεδο των προσωρινών αντισταθμιστικών δασμών που θα επιβάλει στις εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) από την Κίνα. Εάν οι συζητήσεις με τις κινεζικές αρχές δεν οδηγήσουν σε αποτελεσματική λύση, αυτοί οι προσωρινοί αντισταθμιστικοί δασμοί θα εισαχθούν από τις 4 Ιουλίου με εγγύηση (με τη μορφή που θα αποφασίσουν τα τελωνεία κάθε κράτους μέλους). Θα εισπράττονται μόνο εάν και εφόσον επιβληθούν οριστικοί δασμοί.
Οι ατομικοί δασμοί που θα εφαρμόσει η Επιτροπή στους τρεις Κινέζους παραγωγούς του δείγματος θα είναι:
• BYD: 17,4%;
• Geely: 20%; και
• SAIC: 38,1%.
‘Αλλοι παραγωγοί BEV στην Κίνα, οι οποίοι συνεργάστηκαν στην έρευνα, αλλά δεν έχουν συμπεριληφθεί στο δείγμα, θα υπόκεινται στον ακόλουθο σταθμισμένο μέσο δασμό: 21%.
Όλοι οι άλλοι παραγωγοί BEV στην Κίνα, που δεν συνεργάστηκαν στην έρευνα, θα υπόκεινται στον ακόλουθο υπολειπόμενο δασμό: 38,1%.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ιδιαίτερη επιτυχία ρίχνει αυλαία το 61ο Ράλλυ Αιγαίου, το οποίο για πρώτη φορά στην ιστορία του έλαβε χώρα σε ένα και μόνο νησί,…
Χθες, Τρίτη 30 Ιουλίου, ενέκρινε το Υπουργικό Συμβούλιο τη συνυπογραφή της σύμβασης από το ελληνικό δημόσιο για την υπο-παραχώρηση του δικαιώματος κατασκευής της μαρίνας…
Η εξέλιξη στην υιοθέτηση τεχνολογιών αιολικής ενέργειας επεκτείνεται τώρα και στα τριμαράν. Το ναυπηγείο Austal ανακοίνωσε πρόσφατα συμφωνία για τον σχεδιασμό και την κατασκευή…
Στο πλαίσιο της απανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, εταιρείες-κολοσσοί του κλάδου συνάπτουν συνεχώς νέες συμφωνίες και συνεργασίες, με στόχο την επίτευξη μηδενικών εκπομπών έως το…
Σημαντικό ορόσημο για την καθαρή ενέργεια αναμένεται να σημειωθεί το 2024, καθώς για κάθε δολάριο που επενδύεται σε projects ορυκτών καυσίμων θα αντιστοιχούν δύο…
Την αναβάθμιση των υποβρυχίων της δρομολογεί η Αυστραλία, σε μια νέα κίνηση ύψους $1,4 δισ., η οποία, πέραν του γεγονότος ότι στηρίζει την τοπική…
Νέα παραγγελία για παγοθραυστικά δεξαμενόπλοια ανακοίνωσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η GEFO Shipping. Πιο συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης, πρόκειται για δύο chemical tankers τα…
Σημαντική παραμένει η δραστηριότητα στις παραγγελίες πλοίων, με την τελευταία εβδομάδα να μην αποτελεί εξαίρεση, δεδομένου ότι τοποθετήθηκαν παραγγελίες για συνολικά 44 bulk carriers,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ