H EmiCert, ηγέτιδα εταιρεία στην αγορά επαλήθευσης CΟ2, συμμετείχε ενεργά για ακόμη μια χρονιά στα «Ποσειδώνια 2024», την κορυφαία διεθνή ναυτιλιακή έκθεση που διεξάγεται στο Athens Metropolitan Expo από τις 3 έως τις 7 Ιουνίου.
Στο πλαίσιο της έκθεσης, η EmiCert διοργάνωσε θεματικό πάνελ με θέμα «EU Fit for 55: Προκλήσεις και Ευκαιρίες για την Ευρωπαϊκή και την Ελληνική Ναυτιλία», στο οποίο συμμετείχαν ως κεντρικοί ομιλητές οι υποψήφιοι ευρωβουλευτές, κύριοι Μιχάλης Αγγελόπουλος, Πέτρος Κόκκαλης και Παναγιώτης Δημόπουλος και συντονιστή τον κ. Κώστα Αντωνιάδη, Διευθύνοντα Σύμβουλο και Συνιδρυτή της EmiCert.
Η συζήτηση αναπτύχθηκε γύρω από τις επικείμενες προκλήσεις, τις οποίες καλείται να διαχειριστεί ο κλάδος της Ναυτιλίας, ως απόρροια της πρόσφατης νομοθετικής δέσμης, “Fit for 55”, ενώ αναδείχθηκαν οι προοπτικές που αναδύονται για την ελληνική ναυτιλία σε τοπικό και ευρωπαϊκό επίπεδο.
Σε δηλώσεις του ο κος Κ. Αντωνιάδης τόνισε: «Οι επόμενοι μήνες διαφαίνονται άκρως απαιτητικοί για τη ναυτιλία. Σε αυτό το πλαίσιο, η παρουσία των φορέων επαλήθευσης αποτελεί κρίσιμο στοιχείο για τη επίτευξη των στόχων βιωσιμότητας στη ναυτιλία. Για τον λόγο αυτόν, θα πρέπει να αρθούν και οι στρεβλώσεις που δημιουργούνται στην αγορά και ανεβάζουν το κόστος συμμόρφωσης των ναυτιλιακών εταιρειών με τις νέες περιβαλλοντικές απαιτήσεις».
Σε δηλώσεις τους οι ομιλητές:
Πέτρος Κόκαλλης, Υποψήφιος Ευρωβουλευτής – “ΚΟΣΜΟΣ”: «Πιστεύω στην ελληνική ναυτιλία και στην ικανότητα της να καινοτομεί και να προσαρμόζεται στις νέες συνθήκες, και είμαι βέβαιος πως θα διακριθεί και υπό τις νέες κλιματικές συνθήκες”.
Μιχάλης Αγγελόπουλος, Υποψήφιος Ευρωβουλευτής – ΝΔ: «Η πράσινη μετάβαση και τα ζητήματα βιωσιμότητας απαιτείται να έχουν οριζόντια αντιμετώπιση πανευρωπαϊκά και υπερκομματικά, ενώ είναι απαραίτητος ο ρόλος του Επιτρόπου για το περιβάλλον. Η ελληνική ναυτιλία αποτελεί έναν πυλώνα τον οποίο πρέπει να προτεραιοποιήσει η ΕΕ για την επίτευξη των στόχων της».
Παναγιώτης Δημόπουλος, Υποψήφιος Ευρωβουλευτής – ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ: «Η Ελλάδα έχει μείνει πίσω στους στόχους της κλιματικής αλλαγής και βιώσιμης ανάπτυξης. Η ελληνική ναυτιλία αποτελεί νευραλγικό παράγοντα της εθνικής οικονομίας και πρέπει να πρωταγωνιστήσει στη διαδρομή της χώρας για την πράσινη μετάβαση».
Επίσης, η εταιρεία παρουσίασε για πρώτη φορά το “ΕmiCO2ntrol”, μια καινοτόμο ηλεκτρονική πλατφόρμα που έχει αναπτύξει για τον υπολογισμό εκπομπών CΟ2 στις θαλάσσιες μετακινήσεις, αποδεικνύοντας και στην πράξη τη δέσμευση και αφοσίωση της εταιρείας στην περιβαλλοντική υπευθυνότητα.
Στο περίπτερό της έκθεσης, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να συνομιλήσουν με την ομάδα της EmiCert και ενημερωθούν για τις σύγχρονες υπηρεσίες που παρέχει η εταιρεία στον τομέα της επαλήθευσης CO2.
Η παρουσία της EmiCert στη διεθνή ναυτιλιακή έκθεση επιβεβαιώνει την θέση της εταιρείας στην αγορά επαλήθευσης CΟ2, την εξειδίκευση, καθώς και την τεχνογνωσία της πάνω σε κρίσιμα ζητήματα που διαμορφώνουν τον κλάδο και τους πρωταγωνιστές του, σε μια χρονιά-ορόσημο για τη μετάβαση σε μια πιο πράσινη μέρα για τη ναυτιλία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Πισωγύρισμα στους φιλόδοξους στόχους με επίκεντρο την παραγωγή ενέργειας πραγματοποιούν οι ευρωπαϊκοί κολοσσοί του κλάδου. Ειδικότερα, βάσει του Reuters, η BP φιλοδοξεί να επιστρέψει…
Το κόστος παραγγελίας και απόκτησης μεταχειρισμένων δεξαμενόπλοιων έχει πάρει την ανιούσα τα τελευταία έτη. Ωστόσο, σε σύγκριση με τον του Νοέμβριο 2023, το κόστος…
Σημαντικές διαβουλεύσεις και αξιοσημείωτη πρόοδος με επίκεντρο τη συγκέντρωση κεφαλαίων για τη χρηματοδότηση της «πράσινης» μετάβασης της παγκόσμιας οικονομίας πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της 29ης…
Θέση για τα απότοκα του επερχόμενου κανονισμού στη ναυτιλία FuelEU Maritime πήραν οι Γερμανοί εφοπλιστές. Πιο συγκεκριμένα, σε τοποθέτησή του ο δρ Martin Kröger,…
O Oίκος Ναύτου γνωστοποίησε ότι η χορήγηση έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης σε ορισμένες κατηγορίες ανέργων ναυτικών για τις γιορτές των Χριστουγέννων 2024 θα γίνει σύμφωνα…
Κατατέθηκε από τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωνσταντίνο Χατζηδάκη στην Ολομέλεια ο Κρατικός Προϋπολογισμός του 2025. Ο κ. Χατζηδάκης καταθέτοντας και σε ηλεκτρονική…
Στην τεχνολογική καινοτομία εστιάζει η ιαπωνική ναυτιλιακή βιομηχανία, με τις εταιρείες Mitsui O.S.K. Lines (MOL) και Kansai Electric Power Company (KEPCO) να υπογράφουν μνημόνιο…
Η απόφαση της ρωσικής Gazprom να διακόψει τις αποστολές φυσικού αερίου στην αυστριακή εταιρεία OMV έχει προκαλέσει την εκ νέου στροφή της Γηραιάς Ηπείρου…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ