![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2024/07/202407191026455269-900x506.jpg)
Η ναυτιλιακή εταιρεία A.P. Moller-Maersk A/S ανακοίνωσε ότι οι γραμμές εφοδιασμού επηρεάζονται περισσότερο από ό,τι αναμενόταν εξαιτίας της κατάστασης στην Ερυθρά Θάλασσα, με αποτέλεσμα να προκαλείται συμφόρηση στα λιμάνια.
Ως αποτέλεσμα αυτού, η εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με έδρα την Κοπεγχάγη εκτιμά αύξηση των κερδών της, καθώς οι διαταραχές αφαιρούν ουσιαστικά χωρητικότητα από τον παγκόσμιο στόλο.
Σημειώνεται ότι είναι η δεύτερη φορά μέσα σε περίπου έναν μήνα που η Maersk αναθεωρεί προς τα επάνω τις προβλέψεις για τα κέρδη της, καθώς οι επιθέσεις των Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα έχουν αναγκάσει τις ναυτιλιακές εταιρείες να κατευθυνθούν νότια της Αφρικής.
Ως εκ τούτου, έχουν μειωθεί και οι διελεύσεις των γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μέσω της Διώρυγας του Σουέζ κατά περίπου 80%, εκτιμά το Bloomberg Intelligence.
Η Maersk ανακοίνωσε τη Δευτέρα 3 Ιουνίου ότι βλέπει επίσης σημάδια περαιτέρω συμφόρησης στα λιμάνια, ιδίως στην Ασία και στη Μέση Ανατολή, κάτι που προκαλεί εκτίναξη των ναύλων. Επιπλέον, η ζήτηση στην αγορά εμπορευματοκιβωτίων συνέχισε να είναι αυξημένη, σύμφωνα με την εταιρεία.
«Αυτή η εξέλιξη αναμένεται να συμβάλει σε ισχυρότερες οικονομικές επιδόσεις το β΄ εξάμηνο του 2024», ανακοίνωσε η Maersk.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν με σημερινή του ανακοίνωση τερμάτισε την εκστρατεία επανεκλογής του, καθώς πλήθαιναν ολοένα και περισσότερο οι φωνές των Δημοκρατικών…
Νέοι προορισμοί και απευθείας δρομολόγια από Αθήνα και Θεσσαλονίκη εντάσσονται στο χειμερινό πρόγραμμα της AEGEAN. Άμπου Ντάμπι (Ην. Αραβικά Εμιράτα) και Λας Πάλμας (Γκραν…
Καθώς ο τομέας της κρουαζιέρας σταδιακά ανακάμπτει, αφήνοντας πίσω του τις άγονες ημέρες της πανδημίας, η κρουαζιέρα επανέρχεται δυναμικά και στις χώρες της Ασίας.…
Αντίθετα με τις περσινές εκτιμήσεις για τα επίπεδα διαλύσεων στην αγορά των containerships, λιγοστά είναι τα πλοία που έχουν εξέλθει από τον παγκόσμιο στόλο,…
Εκτός Διώρυγας του Σουέζ παραμένουν τα containerships-μεγαθήρια, με την Alphaliner να αναφέρει ότι τις τελευταίες 18 εβδομάδες ούτε ένα ULCS Megamax containership δεν έχει…
Πτωτικές είναι οι πρόσφατες τάσεις που καταγράφονται στη ναυλαγορά των LPG carriers, με τα μεγαλύτερα μεγέθη να σημειώνουν σημαντικές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Αποκαθίστανται σταδιακά σήμερα τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν χθες από την κατάρρευση πληροφοριακών συστημάτων παγκοσμίως επηρεάζοντας τη λειτουργία αεροδρομίων, αεροπορικών εταιριών, τραπεζών, μέσων ενημέρωσης και…
Τη στρατηγική επέκτασή του κατά μήκος της ναυτιλιακής βιομηχανίας συνεχίζει ο ιαπωνικός κολοσσός NYK, ο οποίος ανακοίνωσε ότι ήρθε σε συμφωνία με την ENEOS…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ