Η ιταλική ναυπηγική εταιρεία Rossinavi κάνει ένα ακόμα σημαντικό βήμα προς την καινοτομία με τo Seawolf X, ένα υβριδικό-ηλεκτρικό καταμαράν μήκους 42,8 μ. Αυτό το σκάφος, που ξεκίνησε να κατασκευάζεται στην Έκθεση Θαλασσίων Σκαφών του Μονακό το 2022, φέρνει την επανάσταση στον τομέα, με τεχνολογικές λύσεις που ξεπερνούν τα παραδοσιακά στάνταρ.
Το Seawolf X έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί εξ ολοκλήρου με ηλεκτρική ενέργεια κατά τη διάρκεια μονοήμερων εκδρομών και να διατηρεί υψηλά ποσοστά ηλεκτρικής λειτουργίας, 90% και 80% για πολυήμερα και διατλαντικά ταξίδια αντίστοιχα. Η υβριδική του λειτουργία συνδυάζεται με μια ιδιαίτερη λειτουργία «χειμερίας νάρκης» όταν είναι δεμένο, αναστέλλοντας λειτουργίες που δεν είναι απαραίτητες και επιτρέποντας την επαναφόρτισή τους σε πέντε ώρες, με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας.
Η τεχνολογική καρδιά του Seawolf X χτυπά με τη βοήθεια του Rossinavi AI, ενός προηγμένου συστήματος τεχνητής νοημοσύνης που αναλύει τη λειτουργία του σκάφους και προβλέπει τις ανάγκες των επιβατών. Αυτή η AI πλατφόρμα ενημερώνει το πλήρωμα για δράσεις μείωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, όπως βιώσιμη πλοήγηση και ορθή διαχείριση αποβλήτων, ενώ διασφαλίζει την οπτικοποίηση του φορτίου των μπαταριών, διατηρώντας το ενεργειακό απόθεμα μεταξύ 20% και 80%.
Η εξωτερική σχεδίαση του Seawolf X, που έχει επιμεληθεί ο Fulvio De Simoni, φέρει μοντέρνες γραμμές, που παραπέμπουν σε αυτοκίνητο αγώνων, ενώ η ενσωμάτωση φωτοβολταϊκών πάνελ και ελαφρύτερων υλικών στην κατασκευή της καρίνας υπογραμμίζει την εστίαση της Rossinavi στην αειφορία και στην αισθητική.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πετρελαιοκηλίδα που προκλήθηκε μετά τη βύθιση δύο ρωσικών δεξαμενόπλοιων στα μέσα Δεκεμβρίου στη θαλάσσια περιοχή ανάμεσα στη Ρωσία και την προσαρτημένη Κριμαία, συνεχίζει…
Aύξηση περίπου μισού δισ. ευρώ (551 εκατομμμύρια ευρώ) κατέγραψαν οι καταθέσεις από νοικοκυριά και επιχειρήσεις τον Νοέμβριο του 2024, αγγίζοντας τα 147,8 δισ. ευρώ,…
Περιορισμένα slots και ελλιπές εργατικό δυναμικό αποτελούν δύο εκ των κυριότερων προκλήσεων που αντιμετωπίζουν τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία. Στο πλαίσιο αυτό, οι κολοσσοί της ναυπηγικής…
Το πράσινο φως άναψε το Υπουργικό Συμβούλιο του Ιράκ για την κατασκευή ενός πετρελαιαγωγού που θα ενισχύσει το δίκτυο μεταφοράς πετρελαίου εντός της χώρας…
Η φινλανδική υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών ανακοίνωσε την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου, ότι διεξάγει επιθεώρηση στο τάνκερ «Eagle S», για το οποίο υπάρχουν υποψίες ότι…
Στο κατώφλι του νέου έτους, κακάο και καφές αποχαιρέτησαν το 2024 ως οι μεγαλύτεροι κερδισμένοι μεταξύ των commodities. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters,…
Η Tesla εξακολουθεί να επεκτείνει τη δραστηριότητά της στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου, παρότι οι ΗΠΑ ‒αλλά και ευρύτερα η Δύση‒ υιοθετούν μια…
Η πληθώρα συμβάντων τεχνικών προβλημάτων που έχουν εκδηλωθεί στις αερομεταφορές το 2024 έχει προβληματίσει ιδιαίτερα την αγορά, με εταιρείες του κλάδου να προβαίνουν σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ