Η ιταλική ναυπηγική εταιρεία Rossinavi κάνει ένα ακόμα σημαντικό βήμα προς την καινοτομία με τo Seawolf X, ένα υβριδικό-ηλεκτρικό καταμαράν μήκους 42,8 μ. Αυτό το σκάφος, που ξεκίνησε να κατασκευάζεται στην Έκθεση Θαλασσίων Σκαφών του Μονακό το 2022, φέρνει την επανάσταση στον τομέα, με τεχνολογικές λύσεις που ξεπερνούν τα παραδοσιακά στάνταρ.
Το Seawolf X έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί εξ ολοκλήρου με ηλεκτρική ενέργεια κατά τη διάρκεια μονοήμερων εκδρομών και να διατηρεί υψηλά ποσοστά ηλεκτρικής λειτουργίας, 90% και 80% για πολυήμερα και διατλαντικά ταξίδια αντίστοιχα. Η υβριδική του λειτουργία συνδυάζεται με μια ιδιαίτερη λειτουργία «χειμερίας νάρκης» όταν είναι δεμένο, αναστέλλοντας λειτουργίες που δεν είναι απαραίτητες και επιτρέποντας την επαναφόρτισή τους σε πέντε ώρες, με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας.
Η τεχνολογική καρδιά του Seawolf X χτυπά με τη βοήθεια του Rossinavi AI, ενός προηγμένου συστήματος τεχνητής νοημοσύνης που αναλύει τη λειτουργία του σκάφους και προβλέπει τις ανάγκες των επιβατών. Αυτή η AI πλατφόρμα ενημερώνει το πλήρωμα για δράσεις μείωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, όπως βιώσιμη πλοήγηση και ορθή διαχείριση αποβλήτων, ενώ διασφαλίζει την οπτικοποίηση του φορτίου των μπαταριών, διατηρώντας το ενεργειακό απόθεμα μεταξύ 20% και 80%.
Η εξωτερική σχεδίαση του Seawolf X, που έχει επιμεληθεί ο Fulvio De Simoni, φέρει μοντέρνες γραμμές, που παραπέμπουν σε αυτοκίνητο αγώνων, ενώ η ενσωμάτωση φωτοβολταϊκών πάνελ και ελαφρύτερων υλικών στην κατασκευή της καρίνας υπογραμμίζει την εστίαση της Rossinavi στην αειφορία και στην αισθητική.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ιστορικό γεγονός έλαβε χώρα πρόσφατα στη Διώρυγα του Σουέζ. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση της Αρχής της διώρυγας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την περασμένη…
Η νωχελικότητα στη ναυλαγορά των LPG carriers παραμένει ανυποχώρητη, με τους ναύλους να μη σημειώνουν σημαντικές μεταβολές την εβδομάδα με πέρας την Τετάρτη 20…
Μετά από μία χρονοβόρα διαδικασία αδειοδότησης για τα έργα αναβάθμισης της Μαρίνας Χίου, η εταιρεία ΜΑΡΙΝΑ ΧΙΟΥ Α.Ε ανακοίνωσε ότι την ερχόμενη Πέμπτη 28…
Οι κυβερνήσεις των Ναμίμπια και Ανγκόλας υπέγραψαν πρόσφατα συμφωνία για την κατασκευή ενός υδροηλεκτρικού εργοστασίου ισχύος 600 megawatt στον ποταμό Κουνένε, ο οποίος αποτελεί…
Στο επίκεντρο μίας ακόμα επιστημονικής μελέτης βρέθηκε το θέμα της προστασίας των φαλαινών από τα πλοία και συγκεκριμένα από την κίνησή τους στα ύδατα.…
«Η Ελλάδα και η Τουρκία, δεν είμαστε μόνο γείτονες. Είμαστε εταίροι, ιδιαίτερα στον ναυτιλιακό τομέα» δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης…
H αλλαγή σελίδας της INTERTANKO επιβεβαιώθηκε στις 20 Νοεμβρίου, όταν το Council επιβεβαίωσε ότι ο Rolf Westfal-Larsen θα διαδεχτεί τον Paolo d’Amico στη θέση…
Για πρώτη φορά, περισσότερα από 80 αντικείμενα του Ναυαγίου των Αντικυθήρων εκτίθενται στο Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη, στην πληρέστερη μέχρι σήμερα περιοδική έκθεση που παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ