Ενδιαφέρον για τη δημιουργία γέφυρας συνεργασίας του λιμένα Ηρακλείου με το λιμάνι Ningbo της Κίνας εκδήλωσε κινεζική αντιπροσωπεία που επισκέφτηκε την ελληνική πόλη στις αρχές αυτής της εβδομάδας. Το κινεζικό λιμάνι του Ningbo έχει οικονομικές συναλλαγές με πάνω από 560 λιμάνια, από περισσότερες από 90 χώρες και περιοχές του κόσμου.
Πιο αναλυτικά, αντιπροσωπεία με έξι υψηλόβαθμα κυβερνητικά στελέχη από την κινεζική πόλη Ningbo επισκέφτηκε τη Δευτέρα 20 Μαΐου τον Οργανισμό Λιμένος Ηρακλείου (ΟΛΗ) Α.Ε., όπου είχε συνάντηση με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΛΗ κ. Μηνά Παπαδάκη. Η επίσκεψη της κινεζικής αντιπροσωπείας αποσκοπούσε μεταξύ άλλων στη διερεύνηση της πιθανότητας συνεργασίας του ελληνικού λιμανιού με αυτό του Ningbo. Σύμφωνα με το Cretapost.gr, ιδιαίτερο ενδιαφέρον φέρονται ότι έδειξαν οι Κινέζοι αξιωματούχοι σε θέματα κρουαζιέρας, συνδυασμένων μεταφορών, ανταλλαγής τεχνογνωσίας, καθώς και για τους τομείς του εμπορίου, της ναυπηγικής και της λιμενικής οικονομίας.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΗ κ. Μηνάς Παπαδάκης παρουσίασε στην κινεζική αντιπροσωπεία τις ποικίλες δραστηριότητες του λιμένος Ηρακλείου και τη συμβολή του στην τοπική οικονομία, μέσω της δημιουργίας θέσεων εργασίας και την ανάπτυξη επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, οι οποίες αφορούν στην ακτοπλοΐα, τα ταχύπλοα και σκάφη αναψυχής, την κρουαζιέρα, αλλά και την αλιεία και τον εμπορικό τομέα.
Ο κ. Παπαδάκης τόνισε ακόμη ότι εκτός από την γεωστρατηγική θέση που κατέχει το λιμάνι του Ηρακλείου στη λεκάνη της Μεσογείου, σήμερα βρίσκεται σε τροχιά πράσινου μετασχηματισμού, για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της κλιματικής κρίσης και την πράσινη μετάβαση στη ναυτιλία. Αυτό που ο ίδιος τόνισε ιδιαίτερα ήταν και ο τομέας της ενεργειακής υποστήριξης, τόσο της εμπορικής όσο και της επιβατικής κίνησης και των πλωτών μέσων.
Αξίζει να αναφερθεί ότι το λιμάνι του Ningbo είναι ένα σύγχρονο λιμάνι με έντονη εμπορική δραστηριότητα, με τη διακίνηση φορτίων να υπερβαίνει τους 100 εκατ. τόνους ετησίως. Μάλιστα, σύμφωνα με τους Κινέζους αξιωματούχους το λιμάνι του Νινγκμπό αναδείχθηκε για 6η συνεχόμενη χρονιά το 3ο λιμάνι στα containers.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Honda και η Nissan συμφώνησαν να διερευνήσουν την προοπτική συγχώνευσης και σύσταση κοινής εταιρείας συμμετοχών, ανακοίνωσαν σήμερα, με στόχο την δημιουργία του τρίτου μεγαλύτερου…
Με στόχο να ενισχύσει την τεχνολογική της αυτάρκεια στον τομέα της ενέργειας, καθώς και τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης της ενεργειακής εξίσωσης της χώρας, η Νότια…
Σημαντικό ορόσημο για το εθνικό σύστημα ηλεκτροδότησης αποτελεί η ολοκλήρωση, την περασμένη εβδομάδα της κατασκευής της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κρήτης-Αττικής η οποία μετά την εκτέλεση…
Το διμερές εμπόριο Ευρώπης και Βόρειας Αμερικής έχει ανθίσει τα τελευταία έτη, με αιχμή του δόρατος τις ευρωπαϊκές εισαγωγές LNG. Στο πλαίσιο αυτό και…
Η DP World εξέδωσε ένα μπλε ομόλογο ύψους $100 εκατ. για τη χρηματοδότηση βιώσιμων έργων που αφορούν τις θαλάσσιες μεταφορές, τις λιμενικές υποδομές, τη…
Σε αναπτυξιακή πορεία στόλου εισέρχονται τα δεξαμενόπλοια μεγαλύτερου μεγέθους, και δη τα VLCCs, τα Suezmaxes και τα Aframaxes/LR2s. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτηση…
Τα Αυτόνομα Υποβρύχια Οχήματα (AUV) αποτελούν σήμερα μία από τις πιο καινοτόμες και αποδοτικές λύσεις για την επιθεώρηση υποθαλάσσιων αγωγών. Η νέα τεχνολογία επιτρέπει…
Οι αμερικανικές εξαγωγές αργού πετρελαίου προς τη βορειοδυτική Ευρώπη είναι πιθανό να υποχωρήσουν στις αρχές του επόμενου έτους, αφού σημείωσαν ρεκόρ τον Νοέμβριο, καθώς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ