![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2024/05/202405020737379872.jpg)
Ενδιαφέρον για τη δημιουργία γέφυρας συνεργασίας του λιμένα Ηρακλείου με το λιμάνι Ningbo της Κίνας εκδήλωσε κινεζική αντιπροσωπεία που επισκέφτηκε την ελληνική πόλη στις αρχές αυτής της εβδομάδας. Το κινεζικό λιμάνι του Ningbo έχει οικονομικές συναλλαγές με πάνω από 560 λιμάνια, από περισσότερες από 90 χώρες και περιοχές του κόσμου.
Πιο αναλυτικά, αντιπροσωπεία με έξι υψηλόβαθμα κυβερνητικά στελέχη από την κινεζική πόλη Ningbo επισκέφτηκε τη Δευτέρα 20 Μαΐου τον Οργανισμό Λιμένος Ηρακλείου (ΟΛΗ) Α.Ε., όπου είχε συνάντηση με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΛΗ κ. Μηνά Παπαδάκη. Η επίσκεψη της κινεζικής αντιπροσωπείας αποσκοπούσε μεταξύ άλλων στη διερεύνηση της πιθανότητας συνεργασίας του ελληνικού λιμανιού με αυτό του Ningbo. Σύμφωνα με το Cretapost.gr, ιδιαίτερο ενδιαφέρον φέρονται ότι έδειξαν οι Κινέζοι αξιωματούχοι σε θέματα κρουαζιέρας, συνδυασμένων μεταφορών, ανταλλαγής τεχνογνωσίας, καθώς και για τους τομείς του εμπορίου, της ναυπηγικής και της λιμενικής οικονομίας.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΗ κ. Μηνάς Παπαδάκης παρουσίασε στην κινεζική αντιπροσωπεία τις ποικίλες δραστηριότητες του λιμένος Ηρακλείου και τη συμβολή του στην τοπική οικονομία, μέσω της δημιουργίας θέσεων εργασίας και την ανάπτυξη επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, οι οποίες αφορούν στην ακτοπλοΐα, τα ταχύπλοα και σκάφη αναψυχής, την κρουαζιέρα, αλλά και την αλιεία και τον εμπορικό τομέα.
Ο κ. Παπαδάκης τόνισε ακόμη ότι εκτός από την γεωστρατηγική θέση που κατέχει το λιμάνι του Ηρακλείου στη λεκάνη της Μεσογείου, σήμερα βρίσκεται σε τροχιά πράσινου μετασχηματισμού, για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της κλιματικής κρίσης και την πράσινη μετάβαση στη ναυτιλία. Αυτό που ο ίδιος τόνισε ιδιαίτερα ήταν και ο τομέας της ενεργειακής υποστήριξης, τόσο της εμπορικής όσο και της επιβατικής κίνησης και των πλωτών μέσων.
Αξίζει να αναφερθεί ότι το λιμάνι του Ningbo είναι ένα σύγχρονο λιμάνι με έντονη εμπορική δραστηριότητα, με τη διακίνηση φορτίων να υπερβαίνει τους 100 εκατ. τόνους ετησίως. Μάλιστα, σύμφωνα με τους Κινέζους αξιωματούχους το λιμάνι του Νινγκμπό αναδείχθηκε για 6η συνεχόμενη χρονιά το 3ο λιμάνι στα containers.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η βιομηχανία ενδυμάτων του Μπανγκλαντές παραπαίει, μετά την επιβολή απαγόρευσης κυκλοφορίας και διακοπής των επικοινωνιών από τις Αρχές, στο πλαίσιο της φονικής καταστολής των…
Καμία σημαντική μεταβολή δεν φέρεται να καταγράφεται στη ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία «απολαμβάνει» ένα διάλειμμα μετά την επίμονη εικόνα αγοράς δύο ταχυτήτων,…
Στο πλαίσιο εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών, η Maersk Line Limited, θυγατρική του liner κολοσσού, συμφώνησε με το Υπουργείο Εργασίας των ΗΠΑ να αλλάξει την πολιτική…
Το ενδιαφέρον των Ελλήνων πλοιοκτητών για νεότευκτα έχει παραμείνει σε υψηλά επίπεδα τους τελευταίους 12 μήνες, καθώς έχουν τοποθετηθεί παραγγελίες για περισσότερα από 200…
Η εταιρεία C&A Σταύρος Κασιδιάρης Α.Ε. σε συνεργασία με την ΕΛΤΡΑΚ Α.Ε. ολοκλήρωσε με επιτυχία ένα ακόμα έργο κατασκευής ηλεκτρολογικών πινάκων ισχύος και…
Τελετή ονοματοδοσίας έλαβε χώρα νωρίτερα μέσα στον μήνα στο ναυπηγείο Geoje Island στη Νότια Κορέα για τα δύο νεότευκτα της Maran Gas «Maran Gas…
Οριακή άνοδο της τάξης του 0,5% κατέγραψε τον Ιούνιο η παραγωγή χάλυβα των 71 χωρών που αναφέρουν τα δεδομένα τους στη Διεθνή Ένωση Χάλυβα.…
Η ΟΛΘ Α.Ε. ενισχύει τις δυνατότητες διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων ψυγείων, ενσωματώνοντας την αυτοματοποιημένη πλατφόρμα παρακολούθησης ψυγείων GRASP της RTE. Το προηγμένο αυτό σύστημα, σε συνδυασμό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ