Σε μια σημαντική εκδήλωση στο Dalian της Κίνας πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η «δοκιμή εργοστασιακής αποδοχής» (FAT ‒ Factory Acceptance Test) για τον πρώτο κινητήρα χαμηλής ταχύτητας διπλού καυσίμου με μεθανόλη, κατασκευασμένο από την Dalian Marine Diesel Co., Ltd. (DMD), μέλος της CSSC Power Group. Ο κύριος κινητήρας 6G50ME-C9.6-LGIM+EGRBP, ο πρώτος κινητήρας διπλού καυσίμου που κατασκευάστηκε στην Κίνα, αποδείχθηκε ικανός στις δοκιμές, λειτουργώντας με μεθανόλη και πετρέλαιο. Το σύστημα αυτό ενσωματώνει τεχνολογίες υγρής έγχυσης μεθανόλης και συστήματα επανακυκλοφορίας καυσαερίων για βελτιστοποίηση της καύσης και μείωση των εκπομπών.
Η εταιρεία Headway Technology Group (Qingdao) Co., Ltd. ήταν αυτή που παρείχε το σύστημα παροχής καυσίμου μεθανόλης για τη δοκιμαστική λειτουργία του κινητήρα, διασφαλίζοντας την επιτυχία σε πολλά κρίσιμα σημεία και την καλή λειτουργία του συστήματος. Η δοκιμαστική λειτουργία του κινητήρα διπλού καυσίμου με μεθανόλη της DMD πραγματοποιείται με μια ολοκληρωμένη λύση της Headway, περιλαμβάνοντας το σύστημα παροχής καυσίμου μεθανόλης, βοηθητικά συστήματα θερμικής ανταλλαγής, σύστημα αζώτου, καθώς και το σύστημα ελέγχου και ασφάλειας.
Η επιτυχής ολοκλήρωση της δοκιμής εργοστασιακής αποδοχής (FAT) του έργου αποδεικνύει ότι το σύστημα παροχής καυσίμου μεθανόλης λειτουργεί αποτελεσματικά σε κινητήρες χαμηλών στροφών. Ταυτόχρονα, η απόδοση και η ασφάλεια του εν λόγω συστήματος πληρούν πλήρως τις απαιτήσεις των κύριων κινητήρων διπλού καυσίμου των πλοίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
«Η Ελλάδα και η Τουρκία, δεν είμαστε μόνο γείτονες. Είμαστε εταίροι, ιδιαίτερα στον ναυτιλιακό τομέα» δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης…
H αλλαγή σελίδας της INTERTANKO επιβεβαιώθηκε στις 20 Νοεμβρίου, όταν το Council επιβεβαίωσε ότι ο Rolf Westfal-Larsen θα διαδεχτεί τον Paolo d’Amico στη θέση…
Για πρώτη φορά, περισσότερα από 80 αντικείμενα του Ναυαγίου των Αντικυθήρων εκτίθενται στο Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη, στην πληρέστερη μέχρι σήμερα περιοδική έκθεση που παρουσιάζει…
Κανένα σημάδι ανάκαμψης δεν παρουσιάζει η ναυλαγορά των LNG carriers για ακόμα μία εβδομάδα, με τους ναύλους να σημειώνουν περαιτέρω πτώση την εβδομάδα με…
Το νεότευκτο φορτηγό «Orpheus» καθελκύστηκε στις 14 Απριλίου 1956 στα γερμανικά ναυπηγεία Howaldtswerke του Κιέλου, για λογαριασμό εταιρείας συμφερόντων του γραφείου Lyras Brothers Ltd…
Την τελευταία δεκαετία, o δορυφόρος Copernicus Sentinel-1 παρέχει πληθώρα δεδομένων ραντάρ για ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών και δραστηριοτήτων σε εκατομμύρια χρήστες ανά την υφήλιο.…
Συνέντευξη του κ. Χρήστου Σταϊκούρα, υπουργού Υποδομών και Μεταφορών
Ένα χαμηλότερο, από τα αρχικά πλάνα, ποσοστό πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων το 2025 είναι πιθανό να καταστήσει πολύ πιο δύσκολη την επίτευξη των στόχων της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ