
Σε μια σημαντική εκδήλωση στο Dalian της Κίνας πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η «δοκιμή εργοστασιακής αποδοχής» (FAT ‒ Factory Acceptance Test) για τον πρώτο κινητήρα χαμηλής ταχύτητας διπλού καυσίμου με μεθανόλη, κατασκευασμένο από την Dalian Marine Diesel Co., Ltd. (DMD), μέλος της CSSC Power Group. Ο κύριος κινητήρας 6G50ME-C9.6-LGIM+EGRBP, ο πρώτος κινητήρας διπλού καυσίμου που κατασκευάστηκε στην Κίνα, αποδείχθηκε ικανός στις δοκιμές, λειτουργώντας με μεθανόλη και πετρέλαιο. Το σύστημα αυτό ενσωματώνει τεχνολογίες υγρής έγχυσης μεθανόλης και συστήματα επανακυκλοφορίας καυσαερίων για βελτιστοποίηση της καύσης και μείωση των εκπομπών.
Η εταιρεία Headway Technology Group (Qingdao) Co., Ltd. ήταν αυτή που παρείχε το σύστημα παροχής καυσίμου μεθανόλης για τη δοκιμαστική λειτουργία του κινητήρα, διασφαλίζοντας την επιτυχία σε πολλά κρίσιμα σημεία και την καλή λειτουργία του συστήματος. Η δοκιμαστική λειτουργία του κινητήρα διπλού καυσίμου με μεθανόλη της DMD πραγματοποιείται με μια ολοκληρωμένη λύση της Headway, περιλαμβάνοντας το σύστημα παροχής καυσίμου μεθανόλης, βοηθητικά συστήματα θερμικής ανταλλαγής, σύστημα αζώτου, καθώς και το σύστημα ελέγχου και ασφάλειας.
Η επιτυχής ολοκλήρωση της δοκιμής εργοστασιακής αποδοχής (FAT) του έργου αποδεικνύει ότι το σύστημα παροχής καυσίμου μεθανόλης λειτουργεί αποτελεσματικά σε κινητήρες χαμηλών στροφών. Ταυτόχρονα, η απόδοση και η ασφάλεια του εν λόγω συστήματος πληρούν πλήρως τις απαιτήσεις των κύριων κινητήρων διπλού καυσίμου των πλοίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ