
Σε μια σημαντική εκδήλωση στο Dalian της Κίνας πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η «δοκιμή εργοστασιακής αποδοχής» (FAT ‒ Factory Acceptance Test) για τον πρώτο κινητήρα χαμηλής ταχύτητας διπλού καυσίμου με μεθανόλη, κατασκευασμένο από την Dalian Marine Diesel Co., Ltd. (DMD), μέλος της CSSC Power Group. Ο κύριος κινητήρας 6G50ME-C9.6-LGIM+EGRBP, ο πρώτος κινητήρας διπλού καυσίμου που κατασκευάστηκε στην Κίνα, αποδείχθηκε ικανός στις δοκιμές, λειτουργώντας με μεθανόλη και πετρέλαιο. Το σύστημα αυτό ενσωματώνει τεχνολογίες υγρής έγχυσης μεθανόλης και συστήματα επανακυκλοφορίας καυσαερίων για βελτιστοποίηση της καύσης και μείωση των εκπομπών.
Η εταιρεία Headway Technology Group (Qingdao) Co., Ltd. ήταν αυτή που παρείχε το σύστημα παροχής καυσίμου μεθανόλης για τη δοκιμαστική λειτουργία του κινητήρα, διασφαλίζοντας την επιτυχία σε πολλά κρίσιμα σημεία και την καλή λειτουργία του συστήματος. Η δοκιμαστική λειτουργία του κινητήρα διπλού καυσίμου με μεθανόλη της DMD πραγματοποιείται με μια ολοκληρωμένη λύση της Headway, περιλαμβάνοντας το σύστημα παροχής καυσίμου μεθανόλης, βοηθητικά συστήματα θερμικής ανταλλαγής, σύστημα αζώτου, καθώς και το σύστημα ελέγχου και ασφάλειας.
Η επιτυχής ολοκλήρωση της δοκιμής εργοστασιακής αποδοχής (FAT) του έργου αποδεικνύει ότι το σύστημα παροχής καυσίμου μεθανόλης λειτουργεί αποτελεσματικά σε κινητήρες χαμηλών στροφών. Ταυτόχρονα, η απόδοση και η ασφάλεια του εν λόγω συστήματος πληρούν πλήρως τις απαιτήσεις των κύριων κινητήρων διπλού καυσίμου των πλοίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ