Στο πλαίσιο της δέσμευσής της για βιωσιμότητα και μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, η Stena Line, σε συνεργασία με τον νηογνώμονα Lloyd’s Register (LR), σχεδιάζουν τη μετασκευή δύο γρήγορων πλοίων τύπου Roll-on/Roll-off (Ro/Ro) για την υιοθέτηση της μεθανόλης ως κύριου καυσίμου πρόωσης. Η τεχνογνωσία που αποκτήθηκε από το «Stena Germanica» το 2015, το μοναδικό πλοίο που έχει αναβαθμιστεί με μεθανόλη και παραμένει σε λειτουργία, αναμένεται να συμβάλει σημαντικά στην επιτυχία του τρέχοντος έργου.
Στα πλοία «Stena Superfast VII» και «Stena Superfast VIII», που πραγματοποιούν δρομολόγια μεταξύ του Cairnryan στη Σκωτία και του Belfast στη Βόρεια Ιρλανδία, θα γίνει μετατροπή των κινητήριων συστημάτων τους σε κινητήρες διπλού καυσίμου, μεθανόλης και ντίζελ (MGO). Η μετασκευή θα περιλαμβάνει την προσαρμογή δύο εκ των τεσσάρων κύριων κινητήρων για λειτουργία με διπλό καύσιμο, καθώς και την αναδιαμόρφωση των συστημάτων αποθήκευσης και εφοδιασμού καυσίμων και των σχετικών υποστηρικτικών υποδομών.
Καθώς η μεθανόλη κερδίζει έδαφος ως ένα ολοένα και πιο δημοφιλές καύσιμο στη ναυτιλία, η πρόσφατη έκθεση του Lloyd’s Register επισημαίνει την τεχνική και οικονομική δυνατότητα της μετασκευής κινητήριων συστημάτων που υιοθετούν τη μεθανόλη ως κύριο καύσιμο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στο Συνέδριο για τα «50 χρόνια Δημοκρατίας και τις Ένοπλες Δυνάμεις: Τι μέλλει γενέσθαι;», ο Πάνος Ξενοκώστας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ONEX Shipyards…
Τις συνιστώσες που θα διαμορφώσουν την παγκόσμια οικονομία και το θαλάσσιο εμπόριο ανέλυσαν οι κ. Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Navios Maritime…
Ηχητικό του πύργου ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας κατέγραψε τις τελευταίες επικοινωνίες δευτερόλεπτα πριν και μετά τη σύγκρουση εν πτήσει ενός επιβατικού αεροσκάφους της εταιρίας American…
Ανθεκτικότητα επέδειξε η παγκόσμια αγορά δημόσιων εγγραφών (IPOs) το περασμένο έτος, οδηγούμενη από την δυναμική ανάκαμψη της Ευρώπης και των ΗΠΑ. Συγκεκριμένα, η παγκόσμια…
Ισχυρές διαφαίνονται οι προοπτικές της αγοράς κρουαζιέρας και για το 2025, με τις εταιρείες να επεκτείνουν τα διαθέσιμα δρομολόγιά τους και τη ζήτηση να…
Ορατό είναι το ενδεχόμενο ναυτιλιακές εταιρείες να χρειαστεί να καταβάλουν τέλος για τη χρήση της Βαλτικής Θάλασσας, μιας από τις πιο πολυσύχναστες ναυτιλιακές οδούς…
Ένα νέο πλαίσιο για την αναζωογόνηση της οικονομικής παραγωγικότητας και τη διασφάλιση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της ΕΕ παρουσίασε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η Πυξίδα Ανταγωνιστικότητας,…
Στο πλαίσιο του προγράμματος οικονομικής ανάπτυξης της Σαουδικής Αραβίας, με ορίζοντα το 2030, η κρατική ναυτιλιακή εταιρεία της Σαουδικής Αραβίας, η Bahri προέβη πρόσφατα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ