![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2024/07/202407191119431150-900x536.jpg)
Η Kawasaki Kisen Kaisha, Ltd., γνωστή ως «Κ Line», σε συνεργασία με την ITOCHU Corporation, τη Nihon Shipyard Co., Ltd., τη MAN Energy Solutions, τη Mitsui E&S Co., Ltd. και την NS United Kaiun Kaisha, Ltd. υπέγραψαν πρόσφατα ένα σημαντικό μνημόνιο κατανόησης (MoU). Αυτό το MoU σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα για την ανάπτυξη των πλοίων που κινούνται με αμμωνία, ένα κρίσιμο έργο που υποστηρίζεται από την ITOCHU.
Η αμμωνία αναδεικνύεται σε βασικό καύσιμο για τη μετάβαση σε καθαρότερες μορφές ενέργειας στη ναυτιλία, εφόσον η χρήση της θα μπορούσε να προσφέρει μια δραστική μείωση των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου. Η ανάπτυξη κινητήρων που λειτουργούν με κύριο καύσιμο την αμμωνία αποτελεί έναν κρίσιμο πυλώνα για την επίτευξη αυτού του στόχου. Επιπλέον, η διαχείριση της τοξικότητας της αμμωνίας και η εξασφάλιση σταθερής λειτουργίας στις θαλάσσιες επιχειρήσεις είναι ουσιώδεις για την πλήρη εφαρμογή της.
Τα bulk carriers μεταφορικής ικανότητας 200.000 dwt, που θα κατασκευαστούν από τη Nihon Shipyard, θα εξοπλιστούν με κινητήρες που τροφοδοτούνται με αμμωνία από τη MAN. Το έργο αυτό θα εφαρμοστεί πιλοτικά προτού το καύσιμο της αμμωνίας και η τεχνολογία των σχετικών κινητήρων εισέλθουν στη φάση της εμπορευματοποίησης. Η συλλογή δεδομένων από αυτή την πιλοτική εφαρμογή θα παίξει κρίσιμο ρόλο για την περαιτέρω ανάπτυξη και εφαρμογή της τεχνολογίας κινητήρων που τροφοδοτούνται με αμμωνία.
Α-Δ: Sato Yoshinori, Executive Officer, NS United Kaiun Kaisha, Ltd.
Tanaka Ichiro, Director, MITSUI E&S Co., Ltd.
Daniel Struckmeier, Managing Director, MAN Energy Solutions Japan Ltd.
Higaki Kiyoshi, President, NIHON SHIPYARD CO., LTD.
Ikeda Shingo, Executive Officer, Kawasaki Kisen Kaisha, Ltd.
Ozeki Hirohiko, General Manager of Marine Department, ITOCHU Corporation
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν με σημερινή του ανακοίνωση τερμάτισε την εκστρατεία επανεκλογής του, καθώς πλήθαιναν ολοένα και περισσότερο οι φωνές των Δημοκρατικών…
Νέοι προορισμοί και απευθείας δρομολόγια από Αθήνα και Θεσσαλονίκη εντάσσονται στο χειμερινό πρόγραμμα της AEGEAN. Άμπου Ντάμπι (Ην. Αραβικά Εμιράτα) και Λας Πάλμας (Γκραν…
Καθώς ο τομέας της κρουαζιέρας σταδιακά ανακάμπτει, αφήνοντας πίσω του τις άγονες ημέρες της πανδημίας, η κρουαζιέρα επανέρχεται δυναμικά και στις χώρες της Ασίας.…
Αντίθετα με τις περσινές εκτιμήσεις για τα επίπεδα διαλύσεων στην αγορά των containerships, λιγοστά είναι τα πλοία που έχουν εξέλθει από τον παγκόσμιο στόλο,…
Εκτός Διώρυγας του Σουέζ παραμένουν τα containerships-μεγαθήρια, με την Alphaliner να αναφέρει ότι τις τελευταίες 18 εβδομάδες ούτε ένα ULCS Megamax containership δεν έχει…
Πτωτικές είναι οι πρόσφατες τάσεις που καταγράφονται στη ναυλαγορά των LPG carriers, με τα μεγαλύτερα μεγέθη να σημειώνουν σημαντικές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Αποκαθίστανται σταδιακά σήμερα τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν χθες από την κατάρρευση πληροφοριακών συστημάτων παγκοσμίως επηρεάζοντας τη λειτουργία αεροδρομίων, αεροπορικών εταιριών, τραπεζών, μέσων ενημέρωσης και…
Τη στρατηγική επέκτασή του κατά μήκος της ναυτιλιακής βιομηχανίας συνεχίζει ο ιαπωνικός κολοσσός NYK, ο οποίος ανακοίνωσε ότι ήρθε σε συμφωνία με την ENEOS…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ