Η ACT Group, σε συνεργασία με τον νηογνώμονα Lloyd’s Register, τη Wartsila και τη United European Car Carriers (UECC), αναπτύσσουν και αξιολογούν την απόδοση του CNSL (cashew nut shell liquid) ως βιοκαυσίμου σε μείγματα βιοντίζελ για θαλάσσια χρήση.
Η επιλογή του CNSL ως βασικού συστατικού για τη δημιουργία βιοκαυσίμου δεν είναι τυχαία. Το CNSL είναι ένα φυσικό προϊόν που προέρχεται από το κέλυφος του κάσιους και έχει μοναδικές ιδιότητες, που το καθιστούν κατάλληλο για χρήση σε βιοκαύσιμα. Τέτοιες είναι η υψηλή θερμική αντοχή του, η χημική του σταθερότητα καθώς επίσης και η χαμηλή οξύτητά του, που του επιτρέπει την ανάμειξή του με άλλα καύσιμα χωρίς τη δημιουργία επιβλαβών ουσιών.
Το νέο βιοκαύσιμο που αναπτύχθηκε, το FSI.100, εκμεταλλεύεται τις ιδιότητες του CNSL, παρέχοντας μια πράσινη εναλλακτική για τα θαλάσσια καύσιμα. Μετά από εκτενείς δοκιμές κινητήρα, το FSI.100 έλαβε έγκριση για να χρησιμοποιηθεί ως συστατικό σε ποσοστό 30% με θαλάσσιο ντίζελ (MGO), δημιουργώντας ένα αποδοτικό και περιβαλλοντικά φιλικό μείγμα βιοντίζελ.
Η ανάπτυξη αυτή ακολουθεί μια έκθεση της υπηρεσίας ανάλυσης και συμβουλευτικής για καύσιμα πλοίων του Lloyd’s Register (FOBAS). Η συγκεκριμένη έκθεση της FOBAS επισήμανε μια σημαντική πρόκληση που αντιμετωπίζει η ναυτιλιακή βιομηχανία με την παρουσία του CNSL στα θαλάσσια καύσιμα. Συγκεκριμένα, η παρουσία του συσχετίστηκε με ζημιές σε αντλίες και σε εγχυτήρες καυσίμου στους κινητήρες. Η διαπίστωση αυτή έχει οδηγήσει σε περαιτέρω έρευνα και κατανόηση των συνεπειών του CNSL στα θαλάσσια καύσιμα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι ΗΠΑ διαδραματίζουν ρόλο οδηγού της δραστηριότητας στην αγορά των LPG carriers, ειδικά εκείνων μεγαλύτερου μεγέθους. Βάσει πρόσφατης έκθεσης της VesselsValue, στα κορυφαία δέκα…
Απαγόρευση απόπλου ανακοινώθηκε σήμερα Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2024 για το Ε/Γ-Ο/Γ «Ανδρέας Κάλβος» λόγω πρόσκρουσης στον λιμένα Σάμης στην Κεφαλλονιά κατά τη διαδικασία πρόσδεσης.…
Οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα εξαιτίας της καύσης ορυκτών καυσίμων οδεύουν να σπάσουν κάθε ρεκόρ φέτος, αποκαλύπτει μελέτη που δόθηκε την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου…
Τη δυνατότητα δημιουργίας και τα σημαντικά οφέλη μιας Περιοχής Ελέγχου Εκπομπών (ECA) των πλοίων στον Βόρειο Ατλαντικό Ωκεανό εξετάζει πρόσφατη μελέτη του International Council…
Σταθεροί παρέμειναν την εβδομάδα με πέρας την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου οι ναύλοι των LPG carriers, με την απουσία της μεταβλητότητας να επισκιάζεται από το…
Απομακρύνθηκε οριστικά από τον κόλπο της Ελευσίνας το παροπλισμένο δεξαμενόπλοιο «ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ» (ΙΜΟ 7414286), μετά τον Ανοικτό Πλειοδοτικό Διαγωνισμό που διηνήργησε ο Οργανισμός Λιμένος Ελευσίνας…
To Γραφείο Ελέγχου Ξένων Περιουσιακών Στοιχείων του Υπουργείου Οικονομικών των ΗΠΑ (OFAC) επέβαλε κυρώσεις σε 26 εταιρείες, νομικά πρόσωπα και πλοία που συνδέονται με…
Συνέντευξη της κ. Λασκαρίνας Καρασταμάτη, προέδρου της Eletson Corporation
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ