
Η ACT Group, σε συνεργασία με τον νηογνώμονα Lloyd’s Register, τη Wartsila και τη United European Car Carriers (UECC), αναπτύσσουν και αξιολογούν την απόδοση του CNSL (cashew nut shell liquid) ως βιοκαυσίμου σε μείγματα βιοντίζελ για θαλάσσια χρήση.
Η επιλογή του CNSL ως βασικού συστατικού για τη δημιουργία βιοκαυσίμου δεν είναι τυχαία. Το CNSL είναι ένα φυσικό προϊόν που προέρχεται από το κέλυφος του κάσιους και έχει μοναδικές ιδιότητες, που το καθιστούν κατάλληλο για χρήση σε βιοκαύσιμα. Τέτοιες είναι η υψηλή θερμική αντοχή του, η χημική του σταθερότητα καθώς επίσης και η χαμηλή οξύτητά του, που του επιτρέπει την ανάμειξή του με άλλα καύσιμα χωρίς τη δημιουργία επιβλαβών ουσιών.
Το νέο βιοκαύσιμο που αναπτύχθηκε, το FSI.100, εκμεταλλεύεται τις ιδιότητες του CNSL, παρέχοντας μια πράσινη εναλλακτική για τα θαλάσσια καύσιμα. Μετά από εκτενείς δοκιμές κινητήρα, το FSI.100 έλαβε έγκριση για να χρησιμοποιηθεί ως συστατικό σε ποσοστό 30% με θαλάσσιο ντίζελ (MGO), δημιουργώντας ένα αποδοτικό και περιβαλλοντικά φιλικό μείγμα βιοντίζελ.
Η ανάπτυξη αυτή ακολουθεί μια έκθεση της υπηρεσίας ανάλυσης και συμβουλευτικής για καύσιμα πλοίων του Lloyd’s Register (FOBAS). Η συγκεκριμένη έκθεση της FOBAS επισήμανε μια σημαντική πρόκληση που αντιμετωπίζει η ναυτιλιακή βιομηχανία με την παρουσία του CNSL στα θαλάσσια καύσιμα. Συγκεκριμένα, η παρουσία του συσχετίστηκε με ζημιές σε αντλίες και σε εγχυτήρες καυσίμου στους κινητήρες. Η διαπίστωση αυτή έχει οδηγήσει σε περαιτέρω έρευνα και κατανόηση των συνεπειών του CNSL στα θαλάσσια καύσιμα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο παγκόσμιος στόλος bulk carriers κατεβάζει ταχύτητα, εξέλιξη που είναι πιο εμφανής στα πλοία μεγαλύτερης ηλικίας έναντι των νεότερων. Το γεγονός αυτό, υπογραμμίζει σε…
Την επόμενη Πέμπτη (6/3), η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα αναμένεται να προχωρήσει σε ακόμη μία μείωση του επιτοκίου καταθέσεων κατά 25 μονάδες βάσης, την πέμπτη…
Τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου containership γιόρτασε πρόσφατα ο κολοσσός των τακτικών γραμμών A.P. Moller-Maersk (Maersk). Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου…
Καθώς ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, επιδιώκει τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία μέσω απευθείας συνομιλιών με τον Ρώσο ομόλογό του, Βλαντιμίρ Πούτιν,…
Η ημέρα «καθαρισμού» σώματος και πνεύματος και η έναρξη της σαρακοστής πλαισιώνεται από ένα σωρό πανηγυρικά έθιμα σε όλες τις γωνιές της Ελλάδας, όταν…
Η Ευρώπη πρέπει επειγόντως να επανεξοπλιστεί και πρέπει να δοθεί στα κράτη μέλη δημοσιονομικός χώρος για να αυξήσουν τις αμυντικές δαπάνες, δήλωσε σήμερα η…
Σήμερα, Κυριακή 2 Μαρτίου, αναχωρεί από το ναυπηγείο της Meyer Werft στο Πάπενμπουργκ το νεότευκτο κρουαζιερόπλοιο «Asuka III» της ιαπωνικής NYK Cruises. Πρόκειται για…
Οριακές μεν, πτωτικές δε παραμένουν οι μεταβολές στη ναυλαγορά των υγραεριοφόρων. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι ναύλοι των VLGCs μεταφορικής…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ