Τελευταία δεδομένα
Δύο ναυτικοί εξακολουθούν να αγνοούνται μετά το ναυάγιο νωρίτερα σήμερα δεξαμενόπλοιου υπό σημαία Νότιας Κορέας με ενδεκαμελές πλήρωμα στα ανοικτά της Ιαπωνίας, ανακοίνωσε το ιαπωνικό λιμενικό σώμα.
Εννέα από τα μέλη του πληρώματος —αποτελείται από δύο υπηκόους Νότιας Κορέας, οκτώ υπηκόους Ινδονησίας και έναν υπήκοο Κίνας— διασώθηκαν και το λιμενικό συνεχίζει «την αναζήτηση των υπολοίπων δύο», εξήγησε εκπρόσωπος του ιαπωνικού λιμενικού στο Γαλλικό Πρακτορείο.
Το δεξαμενόπλοιο «μετέφερε ακρυλικό οξύ» ωστόσο «δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει διαρροή στον ωκεανό» ακόμη, είπε ο εκπρόσωπος. Ανέφερε επίσης πως δεν είχε πληροφορίες για την κατάσταση της υγείας των έξι ναυτικών οι οποίοι διασώθηκαν και διακομίστηκαν σε νοσοκομείο.
Σε πλάνα που μετέδωσε το ιαπωνικό δημόσιο τηλεοπτικό δίκτυο NHK διακρίνονται το κόκκινο κύτος του δεξαμενόπλοιου που αναποδογύρισε, σωστική λέμβος και σκάφος του ιαπωνικού λιμενικού σώματος εν μέσω ψηλών κυμάτων, καθώς κι ελικόπτερο που κάνει υπέρπτηση στην περιοχή.
Το πλήρωμα ειδοποίησε την ιαπωνική ακτοφυλακή πως το πλοίο αναποδογύριζε και ζήτησε βοήθεια κοντά στη νήσο Μουτσούρε, στα ανοικτά των νοτιοδυτικών ακτών της Ιαπωνίας, σύμφωνα με το NHK.
Το ιαπωνικό λιμενικό σώμα έλαβε την ειδοποίηση πως το δεξαμενόπλοιο κινδύνευε «λίγο μετά τις 07:00» (τοπική ώρα· τα μεσάνυχτα ώρα Ελλάδας), διευκρίνισε ο εκπρόσωπός του.
Σύμφωνα με το NHK, το πλοίο ονομάζεται Keoyoung Sun.
Κατά τα δεδομένα του εξειδικευμένου ιστοτόπου VesselFinder, πρόκειται για δεξαμενόπλοιο μεταφοράς χημικών προϊόντων ή/και υδρογονανθράκων που ναυπηγήθηκε το 1996 κι έχει μήκος 69 μέτρων.
Η εταιρεία που διαχειρίζεται το πλοίο δεν θέλησε να κάνει κανένα σχόλιο.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου έλαβαν χώρα οι αρχαιρεσίες της Ελληνικής Ένωσης Ναυτιλιακών Δικηγόρων (ΕΕΝΔ), με το νέο Διοικητικό Συμβούλιο να διαμορφώνεται ως εξής: Πρόεδρος:…
Δύο κορυφαίες εταιρείες αυτοματισμού, η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A. και η I.A.S. L.I. SKOURGIALOS L.P., με ενθουσιασμό ανακοινώνουν μια νέα συνεργασία που…
Η Attica Bank-Παγκρήτια Τράπεζα προχώρησε στην πρώτη της ναυτιλιακή χρηματοδότηση συνδεδεμένη με βιώσιμα κριτήρια προς τη ναυτιλιακή εταιρεία Stem Shipping Co S.A. Η χρηματοδότηση…
Ορόσημο στη στρατηγική της QatarEnergy να επεκταθεί στον κλάδο της παραγωγής καθαρής ενέργειας αποτελεί η έναρξη της κατασκευής μιας καινοτόμου μονάδας παραγωγής μπλε αμμωνίας.…
Όταν ο συνδυασμός υβριδικών συστημάτων κίνησης, μπαταριών ιόντων λιθίου και ηλιακών πάνελ ενσωματώνεται σε έναν πρωτοποριακό σχεδιασμό, δεν προσφέρονται μόνο περιβαλλοντικά οφέλη, αλλά και…
Δίχως σταματημό συνεχίζονται οι παραγγελίες για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, παρά τις εκτιμήσεις περί περαιτέρω αποδυνάμωσης των ναύλων το 2025, ελέω της βροχής νεότευκτων πλοίων…
Σε πόλο έλξης για τους ενεργειακούς κολοσσούς εξελίσσεται η δυτική ακτή της Νότιας Αφρικής, η οποία αποτελεί μια πολλά υποσχόμενη θαλάσσια περιοχή για την…
Οι Eni και MSC ενώνουν τις δυνάμεις τους επεκτείνοντας την ήδη υπάρχουσα συνεργασία τους τόσο γεωγραφικά όσο και στους τομείς της βιωσιμότητας και της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ