
Στο πλαίσιο αναζήτησης για πιο αποδοτικές και οικολογικά βιώσιμες λύσεις η HD Hyundai Marine Solution σε συνεργασία με την Accelleron υπέγραψε συμφωνία με τη διαχειρίστρια εταιρεία Neptune Lines Shipping Neptune Lines Shipping and Managing Enterprises SA για την παροχή λύσεων EPLO (Engine Part Load Optimization) για τέσσερα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων (RO-RO).
Η βελτιστοποίηση της μηχανής μέσω του EPLO είναι μία διαδικασία που αντιμετωπίζει το πρόβλημα της μειωμένης απόδοσης των μηχανών όταν λειτουργούν υπό συνθήκες χαμηλού φορτίου, δηλαδή όταν δεν εκμεταλλεύονται τη μέγιστη δυνατή ισχύ τους. Ο περιορισμός στην ισχύ είναι αποτέλεσμα των προσπαθειών της ναυτιλίας να ευθυγραμμιστεί με τις περιβαλλοντικές διατάξεις του ΙΜΟ που αφορούν τους δείκτες ΕΕΧΙ (Energy Efficiency Existing Ship Index) και CII (Carbon Intensity Indicator).
Η λύση EPLO επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την αποδοτικότητα των μηχανών με την αναβάθμιση του υπερπληρωτή διατηρώντας την αποδοτικότητα της καύσης σε υψηλά επίπεδα ακόμα και αν η μηχανή δεν λειτουργεί στο μέγιστο. Ταυτόχρονα, διασφαλίζεται ένα προσεκτικά προσαρμοσμένο timing έγχυσης του καυσίμου καθώς και την ποσότητα έγχυσης αυτού αποφεύγοντας την υπερβολική ή την ανεπαρκή καύση. Τέλος, η ρύθμιση της αναλογίας του μείγματος καύσιμου – αέρα που εισέρχεται στην μηχανή εξασφαλίζει ότι υπάρχει αρκετή ποσότητα αέρα για την πλήρη καύση του καυσίμου, μειώνοντας τις εκπομπές και βελτιστοποιώντας την κατανάλωσή του.
Με την εφαρμογή του EPLO μπορεί να καταναλώνεται έως και 6 γρ. λιγότερο καύσιμο για κάθε κιλοβατώρα ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται από την μηχανή. Αυτή η βελτίωση συνεπάγεται την αντίστοιχη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ