
Η Hanwha ανακοίνωσε την επίσημη εκκίνηση της νέας θυγατρικής της, Hanwha Engine, καθώς ολοκλήρωσε με επιτυχία την εξαγορά της HSD Engine, της δεύτερης μεγαλύτερης παγκοσμίως εταιρείας στον τομέα των θαλάσσιων κινητήρων βάσει μεριδίου αγοράς. Η Hanwha Engine, με αυτό το επίτευγμα, κατοχυρώνει τη θέση της ως πρωτοπόρος στον κλάδο των θαλάσσιων κινητήρων χαμηλής ταχύτητας.
Αξιοποιώντας την εμπειρία της Hanwha Engine στην παραγωγή θαλάσσιων κινητήρων χαμηλής ταχύτητας και τη συνέργεια μεταξύ των θυγατρικών της Hanwha, η Hanwha σχεδιάζει να αναπτύξει ενεργά και να εμπορευματοποιήσει πλοία που κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα, συμπεριλαμβανομένης της αμμωνίας. Παράλληλα, η Hanwha Engine μπορεί να παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις στην αγορά, καλύπτοντας όλο το φάσμα από την κατασκευή κινητήρων έως την τεχνολογία παραγωγής.
Ιστορικά, η Hanwha Engine έχει ήδη σημειώσει εμπορικά επιτεύγματα, όπως η ανάπτυξη του πρώτου κινητήρα διπλής καύσης χαμηλής ταχύτητας το 2013. Η υιοθέτηση αυτών των κινητήρων δεν προσφέρει μόνο οικονομικά οφέλη, αλλά συμβάλλει και στην επίτευξη των παγκόσμιων στόχων για τη μείωση των εκπομπών των ρύπων από τη ναυτιλία. Επίσης είναι η πρώτη που ανέπτυξε το σύστημα Επιλεκτικής Καταλυτικής Μείωσης (SCR) χαμηλής θερμοκρασίας για πλοία, γνωστό ως σύστημα DelNOx SCR. Το συγκεκριμένο σύστημα έχει τη δυνατότητα να αφαιρέσει περισσότερο από 90% των εκπομπών των οξειδίων του αζώτου (NOx) από τα καυσαέρια των κινητήρων των πλοίων.
Φωτό: Hanwha
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Από την πρώτη εμφάνισή τους, στα μέσα του 19ου αιώνα, μέχρι και τα τέλη της δεκαετίας του 1950, τα υπερωκεάνια πλοία θα διαδραμάτιζαν πρωταγωνιστικό…
O στόλος containerships κατανάλωσης μεθανόλης της Maersk συνεχίζει να αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς. Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Maersk, την Πέμπτη 27 Μαρτίου…
Θετικές παραμένουν οι πρόσφατες εξελίξεις στη ναυλαγορά των υγραεριοφόρων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι ναύλοι των VLGCs μεταφορικής ικανότητας…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου Pure Car and Truck Carrier (PCTC) γνωστοποίησε πρόσφατα o Noatum Maritime, ο ναυτιλιακός βραχίονας του ομίλου AD Ports Group. Σύμφωνα…
Σχεδόν δώδεκα δεξαμενόπλοια με ιρανικό αργό, τα οποία υπόκεινται σε κυρώσεις από τις ΗΠΑ, αναμένουν στα ανοικτά της Μαλαισίας, ενώ ορισμένα από αυτά βρίσκονται…
Η συνεργασία της MSC Cruises και του ναυπηγείου Chantiers de l’Atlantique βαίνει δυναμικά. Την Πέμπτη 27 Μαρτίου, στη Saint-Nazaire της Γαλλίας, έλαβαν χώρα ταυτόχρονα…
Η Ρωσία προχωρά στην κατασκευή ενός νέου ναυπηγείου, το οποίο θα διαδραματίσει καίριο ρόλο στη στρατηγική της Μόσχας για τις μεταφορές στην Αρκτική. Ειδικότερα,…
Οι κολοσσοί της liner ναυτιλίας συνεχίζουν να ενισχύουν τους στόλους τους με καινοτόμα πλοία, ποντάροντας στα καύσιμα που θα δομήσουν το μέλλον της ναυτιλίας.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ