
Το 18o Ετήσιο Capital Link International Shipping Forum θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 11 Μαρτίου, 2024 στο Metropolitan Club στη Νέα Υόρκη. Το Συνέδριο διοργανώνεται σε συνεργασία με τη Citi, το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης (NYSE) και τον Nasdaq.
Το Ετήσιο International Shipping Forum που πραγματοποιείται στη Νέα Υόρκη κάθε χρόνο, είναι γνωστό για τη μεγάλη συμμετοχή του από επενδυτές, πλοιοκτήτες και χρηματοδότες. Αποτελεί σημείο συνάντησης για υψηλόβαθμα στελέχη της ναυτιλίας και για στελέχη από τις οικονομικές και επενδυτικές κοινότητες που έχουν ενεργή συμμετοχή στη ναυτιλία.
Το Φόρουμ θα εξετάσει τα μακροοικονομικά ζητήματα που διαμορφώνουν και μεταμορφώνουν τις διεθνείς ναυτιλιακές αγορές σήμερα, παρουσιάζοντας μια ολοκληρωμένη ανασκόπηση και τις προοπτικές των διαφόρων ναυτιλιακών αγορών, που ενισχύονται από την ανακοίνωση των ετήσιων οικονομικών αποτελεσμάτων των εταιρειών του προηγούμενου έτους. Θα συζητηθούν θέματα κρίσιμης σημασίας για τη ναυτιλία, όπως η γεωπολιτική, η ενεργειακή ασφάλεια, οι κυρώσεις, η πρόσβαση σε κεφάλαια, οι κανονισμοί, η τεχνολογία, η καινοτομία, και άλλα.
Στο συνέδριο θα συμμετέχουν ανώτερα στελέχη από κορυφαίες ναυτιλιακές εταιρείες, χρηματοδότες και παράγοντες της αγοράς που θα συζητήσουν τις τάσεις, την ανάπτυξη και τις προοπτικές των διαφόρων ναυτιλιακών κλάδων καθώς και θέματα κρίσιμου ενδιαφέροντος για τη ναυτιλία.
Στο πλαίσιο του Φόρουμ θα πραγματοποιηθούν πάνελ συζητήσεων, καθώς και συναντήσεις 1×1 μεταξύ επενδυτών και στελεχών από ναυτιλιακές εταιρείες.
Αυτό το ολοήμερο συνέδριο είναι γνωστό για το πλούσιο ενημερωτικό του περιεχόμενο και τις μοναδικές ευκαιρίες μάρκετινγκ, δικτύωσης και επιχειρηματικής ανάπτυξης.
Η παρακολούθηση είναι δωρεάν για πιστοποιημένους επενδυτές και ναυτιλιακές εταιρείες.
Για να δείτε το πρόγραμμα και για να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας πατήστε: εδώ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ