
Έντονη εσωτερική διαφωνία μεταξύ εργαζομένων και διοίκησης έχει προκαλέσει η απόφαση του διευθύνοντος συμβούλου της Deutsche Bank Κρίστιαν Ζέβινγκ να αυξήσει τις ημέρες υποχρεωτικής παρουσίας στο γραφείο, περιορίζοντας σημαντικά την τηλεργασία.
Σύμφωνα με τη σχετική οδηγία, από τον Ιούνιο τα διευθυντικά στελέχη θα πρέπει να βρίσκονται στα γραφεία τους τουλάχιστον τέσσερις ημέρες την εβδομάδα και όλοι οι άλλοι τουλάχιστον τρεις. Στόχος της διοίκησης είναι η «μεγαλύτερη αλληλεπίδραση μεταξύ των εργαζομένων», η απόφαση ωστόσο συναντά, σύμφωνα με την Handelsblatt, έντονες αντιδράσεις από το προσωπικό. Χαρακτηριστικά, στο εσωτερικό δίκτυο της εταιρίας έχουν αναρτηθεί περισσότερα από 1.000 επικριτικά μηνύματα, ενώ τουλάχιστον 1.300 από τους 10.000 εργαζόμενους που θα επηρεαστούν έχουν ήδη διαμαρτυρηθεί και επισήμως. Σύμφωνα με την εφημερίδα, σε εσωτερικό σημείωμα του Κρίστιαν Ζέβινγκ και της διευθύντριας οργάνωσης της τράπεζας Ρεμπέκα Σορτ αναφέρεται ότι «υπήρξε κύμα αντιδράσεων στο εσωτερικό μας δίκτυο, οι περισσότερες εκ των οποίων αρνητικές».
Η επιστροφή στο γραφείο δεν εξελίσσεται ομαλά, επιπλέον και επειδή η εταιρία, αξιοποιώντας την προτίμηση των εργαζομένων για τηλεργασία, μείωσε σημαντικά τους χώρους των γραφείων της, με αποτέλεσμα πολλοί να διαμαρτύρονται ότι δεν είναι εύκολο πλέον να βρουν θέση όταν πηγαίνουν στο γραφείο. «Σε αυτό το πλαίσιο, θα επανεξετάσουμε φυσικά το εάν η κατάσταση στις επιμέρους τοποθεσίες επιτρέπει μεγαλύτερη χρήση γραφείου. Όπου είναι απαραίτητο, θα προσαρμόσουμε κατάλληλα τις εγκαταστάσεις», αναφέρεται στο ίδιο εσωτερικό σημείωμα, μεταφέρει η Handelsblatt και σημειώνει ότι μέχρι τώρα οι κανονισμοί επέτρεπαν έως 40% εργασία από το σπίτι και σε συνεννόηση με τους ανωτέρους έως και 60%. Τώρα η ηγεσία της Deutsche Bank κάνει λόγο για την ανάγκη «περισσότερης συνέπειας» και «ομοιόμορφης προσέγγισης», ενώ επισημαίνει και ότι άλλες εταιρίες έχουν ήδη αυστηροποιήσει τους αντίστοιχους κανονισμούς. Μεταξύ των εταιριών που επανέφεραν τους εργαζόμενους στα γραφεία είναι η Volkswagen, η Telekom και η SAP.
Φωτό: MAURITZ ANTIN/ΕPA
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ