Την παράδοση ενός πλοίου μεταφοράς οχημάτων γνωστοποίησε ο κολοσσός των τακτικών γραμμών CMA CGM στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Πρόκειται για το «CMA CGM Monaco», μεταφορικής ικανότητας 7.000 CEU και μήκους 200 μ., το οποίο έχει τη δυνατότητα να καταναλώνει και LNG.
Το «CMA CGM Monaco» βρίσκεται καθ’ οδόν για την Ευρώπη, υπογραμμίζεται στην ανάρτηση της CMA CGM στο X. Επόμενη στάση είναι το Tilbury του Ηνωμένου Βασιλείου, στο οποίο αναμένεται να αφιχθεί έως τα μέσα Μαρτίου.
Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι η CMA CGM αναμένει την παράδοση ακόμα δύο Ro-Ro, των «CMA CGM Monza» και «CMA CGM Silverstone».
✨ The CMA CGM MONACO, ourinnovative 7,000 CEU RORO, made her first stop in Yantai. Equipped with LNG and hybrid tech, she dramatically cuts emissions, supporting the surge in electric vehicle exports.#CMACGMMonaco #SustainableShipping #InnovationAtSea pic.twitter.com/SxbX6U5fqY
— CMA CGM Group (@cmacgm) February 26, 2024
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στα χαμηλότερα επίπεδα της ιστορίας κυμαίνεται η ναυλαγορά των LNG carriers, με ναυλομεσιτικά reports να υπογραμμίζουν χαρακτηριστικά ότι οι ναύλοι έπιασαν «πάτο». Ειδικότερα, βάσει…
Οι πρωτοβουλίες με επίκεντρο τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος των θαλάσσιων μεταφορών βαίνουν πυρετωδώς, με το «Prima Verde» να γράφει ιστορία, όντας το πρώτο…
Την κατάταξή της για τα δέκα κορυφαία ναυτιλιακά κράτη, σε όρους αξίας στόλου, δημοσίευσε η Veson Nautical. Και μπορεί οι πρώτες θέσεις της κατάταξης…
Νέο πρόεδρο εξέλεξε πρόσφατα η InterManager, η Ένωση που εκπροσωπεί τις 3rd party management εταιρείες. Ο Sebastian von Hardenberg, CEO της Bernhard Schulte Shipmanagement…
Ιδιωτικό αεροασθενοφόρο με έξι επιβαίνοντες συνετρίβη χθες Παρασκευή στη Φιλαδέλφεια, στις ανατολικές ΗΠΑ, δύο ημέρες μετά αεροπορική τραγωδία με τους 67 νεκρούς στην Ουάσινγκτον,…
Περιορισμένες είναι οι μεταβολές που καταγράφονται στη ναυλαγορά των containerships, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να σημειώνει πτώση της τάξεως του 2%…
Το τέταρτο τρίμηνο του 2024, το εποχικά προσαρμοσμένο ΑΕΠ παρέμεινε σταθερό στη ζώνη του ευρώ και αυξήθηκε κατά 0,1% στην ΕΕ, σε σύγκριση με…
Τους λόγους για τους οποίους ο ΙΜΟ θα πρέπει να προβεί σε άμεση απαγόρευση των scrubbers, λόγω του αντικτύπου τους στο θαλάσσιο περιβάλλον, αναλύει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ