![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2023/07/202307270853479405.jpg)
Οι ναυτικοί έχουν το δικαίωμα να αρνηθούν να ταξιδέψουν με πλοία που διέρχονται από την Ερυθρά Θάλασσα, στο πλαίσιο μιας νέας συμφωνίας των κοινωνικών εταίρων του International Bargaining Forum, καθώς η κατάσταση κλιμακώνεται.
Συγκεκριμένα, η International Bargaining Forum Warlike Operations Area Committee (WOAC) συνεδρίασε στις 7 Φεβρουαρίου 2024 και συμφώνησε πρόσθετα μέτρα για τη στήριξη της ασφάλειας και της ευημερίας των ναυτικών. Ένα εξ αυτών είναι η συμπερίληψη του Κόλπου του Άντεν στις περιοχές υψηλού κινδύνου για τους ναυτικούς. Παράλληλα, στους υφιστάμενους όρους για την καθορισμένη από το International Bargaining Forum περιοχή υψηλού κινδύνου περιλαμβάνεται το δικαίωμα των ναυτικών να αρνηθούν να ταξιδέψουν στην περιοχή.
Στην κοινή ανακοίνωση των International Transport Workers’ Federation (ITF) και Joint Negotiating Group τονίζεται το δικαίωμα των ναυτικών στον επαναπατρισμό με έξοδα της εταιρείας και αποζημίωση ίση με δύο βασικούς μισθούς μηνός. Στην ανακοίνωση τονίζεται επίσης ότι η συμπερίληψη του δικαιώματος των ναυτικών να μην ταξιδέψουν στην Ερυθρά Θάλασσα δεν ήταν εύκολη απόφαση, δεδομένου ότι μπορεί να επηρεάσει το παγκόσμιο εμπόριο, ωστόσο η ναυτική ασφάλεια αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα.
Η συνεργασία μεταξύ των κυβερνήσεων, των κρατών σημαίας, των λιμένων και των αεροδρομίων θα είναι ζωτικής σημασίας για τον ασφαλή και γρήγορο επαναπατρισμό των ναυτικών, εφόσον το ζητήσουν. Οι ναυτικοί πρέπει να ειδοποιούνται επτά ημέρες πριν από την είσοδό τους στην περιοχή, δεδομένων των υλικοτεχνικών περιορισμών της διέλευσης και της δυσκολίας διευκόλυνσης της αποβίβασης σε ασφαλές λιμάνι.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ιδιαίτερη επιτυχία ρίχνει αυλαία το 61ο Ράλλυ Αιγαίου, το οποίο για πρώτη φορά στην ιστορία του έλαβε χώρα σε ένα και μόνο νησί,…
Χθες, Τρίτη 30 Ιουλίου, ενέκρινε το Υπουργικό Συμβούλιο τη συνυπογραφή της σύμβασης από το ελληνικό δημόσιο για την υπο-παραχώρηση του δικαιώματος κατασκευής της μαρίνας…
Η εξέλιξη στην υιοθέτηση τεχνολογιών αιολικής ενέργειας επεκτείνεται τώρα και στα τριμαράν. Το ναυπηγείο Austal ανακοίνωσε πρόσφατα συμφωνία για τον σχεδιασμό και την κατασκευή…
Στο πλαίσιο της απανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, εταιρείες-κολοσσοί του κλάδου συνάπτουν συνεχώς νέες συμφωνίες και συνεργασίες, με στόχο την επίτευξη μηδενικών εκπομπών έως το…
Σημαντικό ορόσημο για την καθαρή ενέργεια αναμένεται να σημειωθεί το 2024, καθώς για κάθε δολάριο που επενδύεται σε projects ορυκτών καυσίμων θα αντιστοιχούν δύο…
Την αναβάθμιση των υποβρυχίων της δρομολογεί η Αυστραλία, σε μια νέα κίνηση ύψους $1,4 δισ., η οποία, πέραν του γεγονότος ότι στηρίζει την τοπική…
Νέα παραγγελία για παγοθραυστικά δεξαμενόπλοια ανακοίνωσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η GEFO Shipping. Πιο συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης, πρόκειται για δύο chemical tankers τα…
Οι κινέζικες μάρκες αυτοκινήτων κατέλαβαν το 11% της ευρωπαϊκής αγοράς των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων τον Ιούνιο. Πρόκειται για ένα ρεκόρ που σημειώθηκε πριν την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ