
Το πρώτο φορτηγό πλοίο Capesize που κινείται με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) και κατασκευάστηκε σε ιαπωνικό ναυπηγείο έλαβε επίσημα το όνομά του. Το όνομα του πλοίου, «SG Ocean», δεν επιλέχθηκε τυχαία. Αντικατοπτρίζει την επιδίωξη της NYK να συμβάλει αφενός στη δημιουργία φιλικών προς το περιβάλλον αλυσίδων εφοδιασμού και αφετέρου στην εικόνα ενός πλοίου που πλέει μεγαλοπρεπώς στον ωκεανό, προστατεύοντας το περιβάλλον. Η τελετή ονοματοδοσίας πραγματοποιήθηκε στο ναυπηγείο της Japan Marine United Corporation (JMU) στο Tsu της νομαρχίας Mie.
Το πλοίο «SG Ocean» αναδεικνύει τη δέσμευση της ναυτιλιακής εταιρείας NYK για την επίτευξη του στόχου μείωσης των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου κατά 45% έως το 2030, σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2021. Η υιοθέτηση του LNG ως καυσίμου δεν περιορίζει μόνο σε σημαντικό βαθμό τα οξείδια του αζώτου και του θείου, αλλά συγχρόνως συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα.
Το συγκεκριμένο πλοίο, χωρητικότητας 210.000 dwt και μήκους 299,9 μ., πρόκειται να μεταφέρει σιδηρομετάλλευμα και άνθρακα από την Αυστραλία στην Ιαπωνία. Η διαδρομή αυτή περιλαμβάνεται στο συμβόλαιο μακροχρόνιας διάρκειας με την JFE Steel Corporation. Η έναρξη λειτουργίας του «SG Ocean» υπογραμμίζει την ανάγκη συνεχούς προσπάθειας για βιωσιμότητα και οικονομική αποδοτικότητα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ