
Τα οικονομικά της αποτελέσματα για το δ΄ τρίμηνο του 2023 ανακοίνωσε η Costamare Inc.
Πιο συγκεκριμένα, η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία ανακοίνωσε, για το δ΄ τρίμηνο του 2023 έσοδα από ταξίδια $490, 523 εκατ.σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022, όπου τα έσοδα ανέρχονταν στα $267,431 εκατ. Καταγράφεται επίσης αύξηση των ετήσιων εσόδων από ταξίδια, καθώς τα συνολικά έσοδα για το 2023 ανήλθαν σε $1,502 δισ. συγκριτικά με το 2022 που είχαν διαμορφωθεί στα $1,114 δισ.
Όσον αφορά τα κέρδη της Costamare για το δ΄τρίμηνο του περασμένου έτους, αυτά παρουσίασαν μείωση και ανήλθαν στα $96,586 εκατ. σε σχέση με τα κέρδη του αντίστοιχου τριμήνου του 2022 που ανέρχονταν στα $186,672 εκατ. Συνολικά, για το περασμένο έτος, η Costamare σημείωσε κέρδη $354,681 εκατ. σαφώς πιο μειωμένα από τα αντίστοιχα συνολικά κέρδη του 2022 που ανέρχονταν στα $523,887 εκατ.
Στρατηγικός στόχος της ναυτιλιακής εταιρείας είναι η επέκτασή της στην αγορά των dry, όπως ανακοίνωσε ο CFO της Costamare κ. Γρηγόριος Ζήκος.«Με βάση τις συνθήκες της αγοράς, στόχος μας να είναι να συνεχίσουμε την επέκταση στην αγορά των dry», τόνισε. Ο ίδιος επισήμανε ότι το 2023 ήταν ένα έτος ανάπτυξης για την εταιρεία που πέτυχε κέρδη σχεδόν $350 εκατ.
Κατά τη διάρκεια του 2023 η εταιρεία προχώρησε στην πώληση 12 μικρότερων πλοίων και προέβη στην αγορά 3 Capesizes και ενός Ultramax, επιβεβαιώνοντας τη βούλησή της να επεκταθεί στα μεγαλύτερα μεγέθη bulk carriers.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ