
Εγκρίθηκε την Τετάρτη 24 Ιανουαρίου από την Έκτακτη Γενική Συνέλευση του Ομίλου Motor Oil η απόκτηση του 25% της ANEMOΣ RES από την θυγατρική της, MORE, η οποία κατέχει πλέον το σύνολο (100%) των μετοχών της ANEMOΣ. Υπενθυμίζεται ότι τον Δεκέμβριο του 2022 είχε ολοκληρωθεί η αρχική πώληση του 75% της ΑΝΕΜΟΣ RES προς την MORE.
«Με τη σημερινή ολοκλήρωση της συμφωνίας, η Motor Oil ενισχύει ακόμα περισσότερο το αποτύπωμά της στον τομέα των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και ισχυροποιεί την ηγετική της θέση στο ενεργειακό τοπίο της χώρας. Η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου έργων ΑΠΕ αποτελεί αναπόσπαστο πυλώνα του στρατηγικού σχεδιασμού για την ενεργειακή μετάβαση του Ομίλου Motor Oil με ορίζοντα το 2030», τονίζει ο όμιλος και προσθέτει: «Η μεταβίβαση του συνόλου των μετοχών της ΑΝΕΜΟΣ RES θα αποφέρει σημαντικά οφέλη για την MORE, καθώς πλέον η MORE μπορεί να πραγματοποιήσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα λειτουργίας, ανάπτυξης και ενεργειακής διαχείρισης των έργων της και να επωφεληθεί από την πλήρη αυτονομία στην αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού της ΑΝΕΜΟΣ RES. Ειδικότερα, η ενοποίηση των οργανογραμμάτων των δυο εταιρειών θα οδηγήσει στην δημιουργία ενός ενιαίου οργανωτικού σχήματος ενώ η MORE θα διαθέτει απόλυτη κυριότητα στα έργα ΑΠΕ της ΑΝΕΜΟΣ RES τα οποία βρίσκονται στα τελευταία στάδια ανάπτυξης».
Η MORE διαθέτει χαρτοφυλάκιο συνολικής εγκατεστημένης ισχύος 837 MW, το 94% του οποίου είναι μονάδες παραγωγής με βάση την αιολική ενέργεια. Επιπρόσθετα, διαχειρίζεται έργα σε διάφορα στάδια ανάπτυξης συνολικής ισχύος 2.2 GW. Το 2023, αδειοδοτήθηκαν περισσότερα από 450 MW νέα έργα με περιβαλλοντικές άδειες, ενώ λήφθηκαν τελικοί όροι σύνδεσης με το δίκτυο για 287 MW.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ως διεθνές group εξειδικευμένων εταιρειών βαρέων μεταφορών, το φάσμα των φορτίων έργου που διαχειρίζονται τα μέλη του The Heavy Lift Group (THLG) είναι ευρύ.…
Με απόφαση του ΚΥΣΕΑ, o Αντιναύαρχος Τρύφωνας Κοντιζάς αναλαμβάνει την αρχηγία του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., διαδεχόμενος τον Αντιναύαρχο Λ.Σ. Γεώργιο Αλεξανδράκη, ο οποίος τέθηκε σε αποστρατεία.…
Με θέμα «Χωροταξικός Σχεδιασμός Δικτύου Τουριστικών Λιμένων στην Ελλάδα» πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα, 31 Μαρτίου 2025, η ενημερωτική Ημερίδα της Ένωσης Μαρινών Ελλάδος (Ε.ΜΑ.Ε.). Κατά…
Εικοσιτετράωρη γενική απεργία στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα πραγματοποιείται σήμερα στο Βέλγιο, με βασικό αίτημα την κατάργηση των μεταρρυθμιστικών σχεδίων του νέου πρωθυπουργού, του…
Εν μέσω μιας περιόδου συθέμελων αλλαγών και γεωπολιτικής αστάθειας, η ασφάλεια των θαλάσσιων μεταφορών παραμένει κυρίαρχη προτεραιότητα για τη ναυτιλία. Στο πλαίσιο αυτό, BIMCO,…
Η πράσινη αμμωνία προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και ως εκ τούτου η χρήση της είτε ως καυσίμου είτε ως πρώτης ύλης σε βιομηχανικούς…
Απέναντι στη δασμολογική επίθεση των ΗΠΑ, η Ιαπωνία, η Νότια Κορέα και η Κίνα ανακοίνωσαν ότι θέλουν να ενισχύσουν τη συνεργασία τους προκειμένου να…
Η τεχνολογία αιολικής πρόωσης (WAPS) της OceanWings φέρνει, με τη σειρά της, τον άνεμο στο προσκήνιο της ναυτιλιακής καινοτομίας. Βασισμένο σε κατακόρυφα, περιστρεφόμενα και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ