Loading: News Submenu
Header Scripts Init
Εγκαινιάζεται ο πρώτος τερματικός σταθμός οχημάτων στο Ζουσάν
Εισαγωγικό κείμενο

Έλλειψη car carriers, πονοκέφαλος για την Κίνα

Έλλειψη car carriers, πονοκέφαλος για την Κίνα

Εγκαινιάζεται ο πρώτος τερματικός σταθμός οχημάτων στο Ζουσάν
Εισαγωγικό κείμενο
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Η ναυλαγορά των car carriers διανύει περίοδο υψηλών ναύλων, απότοκο της έλλειψης πλοίων. Πέραν αυτού, όπως σημειώνει δημοσίευμα των Financial Times, η έλλειψη πλοίων έχει βάλει και φρένο στις εξαγωγικές βλέψεις της Κίνας, καθώς δεν υπάρχει τρόπος να μεταφερθούν τα ηλεκτρικά οχήματα που παράγονται σε αυτή στην Ευρώπη.

Ειδικότερα, το 2020 και εν μέσω της πανδημίας, οι εταιρείες διαχείρισης car carriers προχώρησαν στη διάλυση μέρους των στόλων τους λόγω της χαμηλής ζήτησης. Πλέον, με τη ζήτηση να έχει αυξηθεί, ο διαθέσιμος στόλος δεν επαρκεί για να ικανοποιήσει τη ζήτηση. Εκτός αυτού, η εικόνα αναμένεται να μεταβληθεί ‒ουσιαστικά‒ από πλευράς προσφοράς σε περίπου τρία χρόνια.

Επιπλέον, το 2023 εκτιμάται ότι μεταφέρθηκαν περίπου 23,4 εκατ. οχήματα διά θαλάσσης, επίπεδα που συνιστούν ρεκόρ. Οι εισαγωγές της Ευρώπης αυξήθηκαν κατά 40%. Την ίδια ώρα, η Κίνα υπολογίζεται ότι εξήγαγε 4,3 εκατ. οχήματα, με την Ιαπωνία και τη Νότια Κορέα να ακολουθούν.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Αποκτήστε το τεύχος Ιουνίου 2024