![ελληνικη ναυτιλία](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2023/03/202303091033003483.jpg)
Ο νηογνώμονας ClassNK εξέδωσε Έγκριση επί της Αρχής (AiP) για project που αφορά πλωτή μονάδα αποθήκευσης και επαναεριοποίησης αμμωνίας, που αναπτύχθηκε από τις εταιρείες Mitsui O.S.K. Lines, Ltd. (MOL) και Mitsubishi Shipbuilding Co., Ltd. Η ανακοίνωση του ιαπωνικού νηογνώμονα δίνει ένα ενθαρρυντικό βήμα προς την προώθηση της αμμωνίας ως πιθανής επιλογής για τη γρήγορη μετάβαση στην εποχή της πράσινης ναυτιλίας.
H αμμωνία εδώ και καιρό αναδεικνύεται ως ένα πολλά υποσχόμενο εναλλακτικό καύσιμο της ναυτιλίας λόγω της μηδενικής εκπομπής CO₂ κατά την καύση της. Ωστόσο, η δυνατότητα αποθήκευσης και μεταφοράς της αποτελεί πρόκληση και επομένως εμπόδιο για την υιοθέτησή της. Το project στο οποίο συμμετέχουν οι προαναφερθείσες ιαπωνικές εταιρείες φιλοδοξεί να προσφέρει λύση στη συγκεκριμένη πρόκληση.
Το FSRU (Floating Storage and Regasification Unit) είναι μια ήδη γνωστή τεχνολογία από την επιτυχή εφαρμογή της στην αποθήκευση και τη μεταφορά του LNG. Στην περίπτωση και της αμμωνίας, το FSRU περιλαμβάνει δεξαμενές αποθήκευσης και εγκαταστάσεις σταθμών επαναεριοποίησης της υγροποιημένης υπό υψηλή πίεση ή χαμηλής θερμοκρασίας αμμωνίας. Η εφαρμογή του FSRU στην αμμωνία αναμένεται να της δώσει πρωταγωνιστικό ρόλο ως πράσινης επιλογής.
Ο νηογνώμονας ClassNK αξιολόγησε τον σχεδιασμό και διενήργησε έλεγχο των πιθανών κινδύνων του Ammonia FSRU, εξασφαλίζοντας τη συμμόρφωσή του στα πρότυπα ασφαλείας για εγκαταστάσεις εντός θαλάσσιας περιοχής.
Φωτό: MOL
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου έλαβε χώρα το 15ο Annual Capital Link Greek Shipping Forum, όπου πληθώρα ναυτιλιακών προσωπικοτήτων συναντήθηκαν και μοιράστηκαν τις απόψεις τους…
Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A. ανακοινώνει την επιτυχημένη αναβάθμιση του συστήματος διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων (ERP) σε Microsoft Dynamics 365 Business Central &…
Σημαντική πτώση καταγράφουν οι ναύλοι των bulk carriers από τον περασμένο Νοέμβριο και, όπως προκύπτει και από τα Baltic Exchange Timecharter equivalents, η πτώση…
Η στρατηγική του κολοσσού ενέργειας τα τελευταία έτη εστιάστηκε σημαντικά στις προοπτικές των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, απόφαση που προκάλεσε τον προβληματισμό αναλυτών και τη…
Στο κενό είναι πιθανό να καταλήξουν οποιεσδήποτε βραχυπρόθεσμες εκτιμήσεις για την κατεύθυνση των ναυτιλιακών αγορών, καθώς «ο κόσμος εισέρχεται σε αχαρτογράφητο έδαφος», τονίζει ο…
Σε πόλο έλξης φορτίων θερμικού άνθρακα αναδείχθηκε το Βιετνάμ κατά τη διάρκεια του 2024, καθώς οι εισαγωγές της ασιατικής χώρας εκτοξεύτηκαν και σημείωσαν νέο…
Η Αθηναϊκή Ριβιέρα το 2035 θα είναι ένας παγκόσμιας κλάσης προορισμός για κατοικία, επενδύσεις και τουρισμό. Η αξία των ακινήτων θα έχει αυξηθεί σημαντικά,…
Η επιστροφή των δεξαμενόπλοιων στη Διώρυγα του Σουέζ ίσως και να μην έχει τόσο σφοδρό αντίκτυπο. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Gibson,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ