
Ο νηογνώμονας ClassNK εξέδωσε Εγκρίσεις επί της Αρχής (ΑiP) για τρία σχέδια οχηματαγωγών από το Shanghai Merchant Ship Design & Research Institute (SDARI). Το πρώτο AiP αφορά ένα οχηματαγωγό μεταφορικής ικανότητας 7.000 CEU, συνολικού μήκους 199,99 μ., που μπορεί να φιλοξενήσει την τεχνολογία διπλού καυσίμου LNG και αμμωνίας. Το SDARI ενσωματώνει στον σχεδιασμό του πλοίου το σύστημα αποθήκευσης GTT MARK III Flex για την αποθήκευση LNG και αμμωνίας, προκειμένου να μεγιστοποιήσει το φορτίο που δύναται να αποθηκευτεί.
Επίσης, ο ClassNK έχει εκδώσει Εγκρίσεις επί της Αρχής για οχηματαγωγά μεταφορικής ικανότητας 10.000 CEU το καθένα, με τη δυνατότητα να τροφοδοτούνται με μεθανόλη και αμμωνία. Τα τρία αυτά σχεδιαστικά μοντέλα πλοίων του SDARI δίνουν το παράδειγμα της νέας γενιάς των πράσινων οχηματαγωγών, ανταποκρινόμενων στις μελλοντικές απαιτήσεις.
Ο ClassNK συμμετέχει ενεργά στα έργα ανάπτυξης του SDARI, διενεργώντας ελέγχους βάσει των σχετικών προτύπων και των τελευταίων κανονισμών για τα πλοία που θα υιοθετήσουν την τεχνολογία των εναλλακτικών καυσίμων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ