Εισαγωγικό κείμενο
Το ενδιαφέρον του κολοσσού των τακτικών γραμμών Maersk για τις προοπτικές της μεθανόλης ως καυσίμου στη ναυτιλία έχει καταστεί σαφές τους τελευταίους μήνες, μέσω της στρατηγικής που έχει ακολουθήσει. Στο πλαίσιο αυτό, η πρόσφατη συμφωνία της Maersk με κινεζική εταιρεία για την προμήθεια πράσινης μεθανόλης δεν προκαλεί έκπληξη.
Ειδικότερα, η Maersk γνωστοποίησε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Goldwind για την ετήσια παροχή 500.000 τόνων πράσινης μεθανόλης, οι οποίοι θα αξιοποιηθούν για τον εφοδιασμό 12 μεγάλων containerships.
Επί του παρόντος, η Maersk έχει 24 μεγάλα πλοία κατανάλωσης και μεθανόλης στο orderbook της, συνεπώς η εν λόγω συμφωνία καλύπτει τον εφοδιασμό των μισών από αυτών με καύσιμο, σημειώνει το Reuters. Υπενθυμίζεται ότι, νωρίτερα εντός του έτους, η Maersk παρέλαβε το πρώτο πλοίο της κατανάλωσης και μεθανόλης, το οποίο όμως ήταν μικρότερου μεγέθους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ