
Η Celestyal, εμπλουτίζει τους προορισμούς που προσφέρει στους επιβάτες της, με την προσθήκη τριών ακόμα χωρών και δη της Κροατίας, του Μαυροβουνίου και της Ιταλίας, στα δρομολόγιά της. Πιο συγκεκριμένα, η Celestyal θα προσεγγίζει έξι νέα λιμάνια (Κεφαλονιά, Ντουμπρόβνικ, Κότορ, Μπάρι, Κέρκυρα και Κατάκολο) στις κρουαζιέρες της για το 2024 και 2025.
Η νέα κρουαζιέρα επτά διανυκτερεύσεων «Ονειρεμένη Αδριατική» με το Celestyal Journey θα περιλαμβάνει προσεγγίσεις με ολοήμερη παραμονή στην Κεφαλονιά, το Κότορ, το Μπάρι και την Κέρκυρα, καθώς και με παραμονή μέχρι αργά το βράδυ στο Ντουμπρόβνικ και μισή ημέρα στο Κατάκολο.
Εκτός από τη νέα κρουαζιέρα «Ονειρεμένη Αδριατική», η Celestyal θα ανανεώσει δύο ακόμη κρουαζιέρες το 2024, αντικαθιστώντας την κρουαζιέρα «Τρεις Ήπειροι» στις 09 και 16 Μαρτίου, με την κρουαζιέρα «Ειδυλλιακό Αιγαίο», που ξεκινάει από την Αθήνα και επισκέπτεται την Θεσσαλονίκη, το Κουσάντασι, το Ηράκλειο, τη Μύκονο, τη Σαντορίνη και τη Μήλο πριν επιστρέψει στην Αθήνα.
Ως ένδειξη αναγνώρισης προς τους πιστούς της επιβάτες, η Celestyal ανταμείβει όσους έχουν ήδη κάνει κράτηση με το Celestyal Journey για κρουαζιέρες που αναχωρούν από την Αθήνα στις 02, 09, 16, Μαρτίου του 2024, όχι μόνο με τις χαμηλότερες τιμές της προσφοράς, αλλά και με μια δωρεάν κρουαζιέρα «Τρεις Ήπειροι», μέσα από το δίκτυο συνεργατών της Celestyal. Οι επιβάτες αυτοί θα ενημερωθούν από την εταιρεία ή τον πράκτορα που έκανε την κράτηση του ταξιδιού τους, σχετικά με τις ανανεωμένες κρουαζιέρες, τον χαμηλότερο ναύλο (όπου ισχύει) και την αποκλειστική προσφορά για τη δωρεάν κρουαζιέρα «Τρεις Ήπειροι», την οποία μπορούν να εξαργυρώσουν οι επιβάτες μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ