
Ολοκληρώθηκαν χθες Τρίτη, 21 Νοεμβρίου 2023, οι αρχαιρεσίες για την εκλογή των νέων αντιπροέδρων της HEMEXPO- της Ένωσης Κατασκευαστών Ναυτιλιακού Εξοπλισμού για τη ναυτιλία.
Στις τέσσερις θέσεις των Αντιπροέδρων εξελέγησαν οι κ.κ.:
Στη θέση της προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου παραμένει η κ. Ελένη Πολυχρονοπούλου, πρόεδρος του ομίλου Erma First, Διευθύνουσα Σύμβουλος της METIS και αντιπρόεδρος της SEA Europe- της Ένωσης που αντιπροσωπεύει τα ευρωπαϊκά ναυπηγεία και τη βιομηχανία ναυτιλιακού εξοπλισμού της Ευρώπης. Σημειώνεται πως οι εκλογές για τη θέση του προέδρου της HEMEXPO διεξάγονται κάθε 5 χρόνια και είναι προγραμματισμένες για το 2024.
Mε αφορμή τις αρχαιρεσίες, η πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Ελένη Πολυχρονοπούλου επεσήμανε: «Είμαι πολύ αισιόδοξη για τη νέα σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου της HEMEXPO. Στόχος του νέου Δ.Σ είναι να ολοκληρώσουμε όσες σημαντικές πρωτοβουλίες έχουμε ήδη ξεκινήσει ως προς την εξωστρέφεια και την Έρευνα & Ανάπτυξη, αλλά και να αναλάβουμε νέες δράσεις για την αντιμετώπιση των προκλήσεων. Είμαι αισιόδοξη πως, ως Έλληνες Κατασκευαστές Ναυτιλιακού Εξοπλισμού, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε νέα καινοτόμα προϊόντα και να βελτιώνουμε τη θέση μας στις διεθνείς αγορές, ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες ενός απαιτητικού, μα ζωτικού κλάδου. Λαμβάνοντας υπόψη και τη σταδιακή αναγέννηση των ναυπηγείων, ανοίγονται νέοι ορίζοντες και ευκαιρίες, τις οποίες θα είμαστε έτοιμοι να εκμεταλλευτούμε με επαγγελματισμό, ποιότητα και διαρκή εξέλιξη. Οφείλουμε να διατηρήσουμε στο ακέραιο την ανταγωνιστικότητα του κλάδου που υπηρετούμε και αυτή είναι και η μεγαλύτερή μας πρόκληση».
Σχετικά με τη HEMEXPO
Η HEMEXPO ιδρύθηκε πριν από εννιά χρόνια, όταν οι ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην κατασκευή ναυτιλιακού εξοπλισμού αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να κερδίσουν μερίδια στις αγορές του εξωτερικού, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ασία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ