
Νέα παραγγελία με επίκεντρο τη niche αγορά μεταφοράς αιθανίου τοποθετήθηκε στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία.
Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του νοτιοκορεατικού ειδησεογραφικού μέσου Yonhap, η HD KSOE εξασφάλισε παραγγελία για τη ναυπήγηση δύο Very Large Ethane Carriers (VLEC). Τα εν λόγω πλοία θα διαθέτουν μεταφορική ικανότητα 98.000 κ.μ. και η παράδοσή τους εκτιμάται για το α’ εξάμηνο του 2027.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, από τις αρχές του έτους μέχρι σήμερα, η HD KSOE έχει εξασφαλίσει παραγγελίες για τη ναυπήγηση πλοίων συνολικής αξίας $21,23 δισ., επίπεδα ίσα με το 135% του ετήσιου στόχου της για παραγγελίες $15,74 δισ.
Η τοποθέτηση της παραγγελίας για τα πλοία μεταφοράς αιθανίου σε νοτιοκορεατικά ναυπηγεία αντανακλά τον κεντρικό ρόλο που διαδραματίζουν τα ναυπηγεία της ασιατικής χώρας στην κατασκευή τεχνολογικά απαιτητικών πλοίων.
Φωτό αρχείου: HD HYUNDAI
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ