
Ο τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä παρουσίασε την πρώτη εμπορικά διαθέσιμη λύση τετράχρονου κινητήρα κατανάλωσης καυσίμου αμμωνίας του ναυτιλιακού κλάδου. Η νέα λύση, η οποία είναι διαθέσιμη ως μέρος της σειράς κινητήρων Wärtsilä 25, που κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο του 2022, προσφέρει σημαντική πρόοδο στον τομέα των βιώσιμων ναυτιλιακών δραστηριοτήτων, σε μια περίοδο κατά την οποία οι πλοιοκτήτες αναζητούν βιώσιμες λύσεις ανάμεσα σε ένα πλήθος πράσινων καυσίμων.
Η Viridis Bulk Carriers, η πρώτη ναυτιλιακή εταιρεία μηδενικών εκπομπών στον κόσμο, η οποία αποτελεί σύμπραξη των Amon Maritime, Mosvolds Rederi και Navigare Logistics, αναμένεται να γίνει η πρώτη εταιρεία που θα επωφεληθεί από τη νέα λύση κατανάλωσης καυσίμου αμμωνίας της Wärtsilä. Νωρίτερα μέσα στον μήνα, η Wärtsilä και η Viridis Bulk Carriers υπέγραψαν μια επιστολή προθέσεων για τον κινητήρα κατανάλωσης αμμωνίας Wärtsilä 25, με στόχο την υπογραφή μιας εμπορικής σύμβασης στις αρχές του 2024. Η Viridis Bulk Carriers επενδύει στην πράσινη μετάβαση στην ευρωπαϊκή αγορά φορτηγών πλοίων μικρών αποστάσεων, σχεδιάζοντας μια υπηρεσία θαλάσσιας μεταφοράς απαλλαγμένη από τον άνθρακα, που θα βασίζεται σε μια σειρά νεότευκτων πλοίων που κινούνται με αμμωνία.
Η βιώσιμη αμμωνία αποτελεί μία από τις κορυφαίες υποψήφιες λύσεις καθαρών εναλλακτικών καυσίμων. Η νέα λύση καυσίμου αμμωνίας Wärtsilä 25 μπορεί να μειώσει άμεσα τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου περισσότερο από 70% σε σύγκριση με μια παρόμοια λύση καυσίμου ντίζελ, επιτυγχάνοντας τους τρέχοντες στόχους της ΕΕ για το 2050 και υπερβαίνοντας τους στόχους του ΙΜΟ για το 2040.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ