
Η Υara Clean Ammonia αναπτύσσει αυτή την περίοδο σε συνεργασία με τη νορβηγική εταιρεία διαχείρισης πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων NorthSea Container Line το πλοίο Yara Eyde, το πρώτο στον κόσμο containership που θα καταναλώνει αμμωνία ως καύσιμο.
Οι δύο εταίροι σχεδιάζουν μάλιστα την ίδρυση μιας κοινοπραξίας με την ονομασία NCL Oslofjord AS, η οποία θα αναλάβει τη διαχείριση του πρωτοποριακού πλοίου, η παράδοση του οποίου είναι προγραμματισμένη για το 2026. Η εν λόγω κοινοπραξία αναμένεται να αποτελέσει την πρώτη παγκοσμίως εταιρεία διαχείρισης πλοίων η οποία θα επικεντρωθεί αποκλειστικά σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τα οποία θα καταναλώνουν αμμωνία ως καύσιμο.
Η νέα αυτή πρωτοβουλία υποστηρίζεται και από τη νορβηγική κυβέρνηση, ο οποία έχει χορηγήσει μια χρηματοδότηση ύψους 40 εκατομμυρίων NOK μέσω της νορβηγικής κρατικής επιχείρησης Enova, για την ανάπτυξη του Yara Eyde.
Το πρωτοποριακό containership αναμένεται παράλληλα να εξοπλιστεί με ένα σύστημα μπαταριών χωρητικότητας 250kWh, ενώ θα διαθέτει και την ικανότητα σύνδεσης με το ηλεκτρικό δίκτυο της στεριάς. Το Yara Eyde πρόκειται να εκτελεί δρομολόγια μεταξύ Νορβηγίας και Γερμανίας, καθιστώντας την εν λόγω διαδρομή την πρώτη θαλάσσια διαδρομή μηδενικών εκπομπών προς την Ευρώπη.
Την ίδια στιγμή, η Yara Clean Ammonia σχεδιάζει σε συνεργασία με την Azane Fuel Solutions τη δημιουργία ενός δικτύου παροχής καυσίμου αμμωνίας, προκειμένου να καταστήσει το εν λόγω καύσιμο διαθέσιμο στη Νορβηγία καθώς και στα λιμάνια της Σκανδιναβίας.
Φωτό: Yara Clean Ammonia
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ