
Οι απολύσεις φαίνεται να είναι η απάντηση της Maersk στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά των containerships. Ειδικότερα, βάσει πληροφοριών στην πρόσφατη ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων, η Maersk προχωρά σε σταδιακή μείωση του εργατικού δυναμικού της, με συνολικά 10.000 ανθρώπους να κατευθύνονται προς την πόρτα της εξόδου.
Η παραπάνω κίνηση συγκαταλέγεται στα βήματα που ακολουθεί η Maersk με στόχο την ενίσχυση/διατήρηση της ανταγωνιστικότητάς της, όπως σημειώνεται στην ανακοίνωσή της. Από τις αρχές του 2023, οπότε και το εργατικό της δυναμικό αριθμούσε 110.000 άτομα, η Mearsk έχει προβεί στην απόλυση 6.500 ατόμων. Μέχρι το πέρας του έτους εκτιμάται να λάβουν χώρα επιπλέον 2.500 απολύσεις και ακόμα 1.000 στις αρχές του 2024. Τα παραπάνω αναμένεται να οδηγήσουν σε μείωση των εξόδων της Maersk κατά $600 εκατ. το 2024.
Παράλληλα, σημειώνεται ότι η Maersk αναμένει να καταγράψει κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων μεταξύ των $9,5 δισ. και των $11 δισ. το 2023.
Ο CEO της Maersk, Vincent Clerc μεταξύ άλλων υπογράμμισε τα εξής: «Η βιομηχανία μας αντιμετωπίζει μια νέα κανονικότητα μειωμένης ζήτησης. Από το καλοκαίρι, έχουμε παρατηρήσει πλεονάζουσα προσφορά στις περισσότερες περιοχές, γεγονός που οδηγεί στην πτώση των ναύλων και στην αύξηση της ανακύκλωσης πλοίων ή του παροπλισμού τους. Δεδομένων των δυσκολιών που έπονται, επιταχύνομαι μέτρα περιορισμού των εξόδων για να διασφαλίσουμε την οικονομικά μας πορεία».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ