
Ένα σημαντικό ορόσημο επιθυμεί να πετύχει η βελγική εταιρεία Exmar LPG BV, η οποία θα εξοπλίσει υπό ναυπήγηση LPG carriers της με μηχανές κατανάλωσης και αμμωνίας.
Ειδικότερα, η εταιρεία, που συνιστά joint venture των εταιρειών Exmar και Seapeak, προέβη στην παραγγελία δύο MGCs στα ναυπηγεία Hyundai Mipo της Νότιας Κορέας, τα οποία θα είναι εξοπλισμένα με μηχανές διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και αμμωνίας. Οι μηχανές θα κατασκευαστούν από τη WinGD, ενώ το σύστημα παροχής καυσίμου από τη Wärtsilä Gas Solutions. Η μεταφορική ικανότητα των εν λόγω πλοίων θα ανέρχεται σε 46.000 κ.μ., ενώ η παράδοσή τους εκτιμάται πως θα λάβει χώρα το 2026.
Παράλληλα, ένας εκ των κυριότερων προβληματισμών όσον αφορά την υιοθέτηση της αμμωνίας ως ναυτιλιακού καυσίμου είναι η τοξικότητά της και ο κίνδυνος που ενέχει για τα πληρώματα. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία έλαβε υπόψη, στη σχεδίαση του πλοίου, τη γνώμη των πληρωμάτων της και μια ανάλυση ρίσκου την οποία πραγματοποίησε ο νηογνώμονας LR.
Φωτό: Hyundai Mipo
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ