
Ένα σημαντικό ορόσημο επιθυμεί να πετύχει η βελγική εταιρεία Exmar LPG BV, η οποία θα εξοπλίσει υπό ναυπήγηση LPG carriers της με μηχανές κατανάλωσης και αμμωνίας.
Ειδικότερα, η εταιρεία, που συνιστά joint venture των εταιρειών Exmar και Seapeak, προέβη στην παραγγελία δύο MGCs στα ναυπηγεία Hyundai Mipo της Νότιας Κορέας, τα οποία θα είναι εξοπλισμένα με μηχανές διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και αμμωνίας. Οι μηχανές θα κατασκευαστούν από τη WinGD, ενώ το σύστημα παροχής καυσίμου από τη Wärtsilä Gas Solutions. Η μεταφορική ικανότητα των εν λόγω πλοίων θα ανέρχεται σε 46.000 κ.μ., ενώ η παράδοσή τους εκτιμάται πως θα λάβει χώρα το 2026.
Παράλληλα, ένας εκ των κυριότερων προβληματισμών όσον αφορά την υιοθέτηση της αμμωνίας ως ναυτιλιακού καυσίμου είναι η τοξικότητά της και ο κίνδυνος που ενέχει για τα πληρώματα. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία έλαβε υπόψη, στη σχεδίαση του πλοίου, τη γνώμη των πληρωμάτων της και μια ανάλυση ρίσκου την οποία πραγματοποίησε ο νηογνώμονας LR.
Φωτό: Hyundai Mipo
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ