
Ο τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä αναμένεται να εξοπλίσει με τον νέο του κινητήρα διπλού καυσίμου κατανάλωσης LNG, Wärtsilä 25DF, δύο πολυτελή ιστιοφόρα κρουαζιερόπλοια, τα οποία κατασκευάζονται στο γαλλικό ναυπηγείο Chantiers de l’Atlantique (CdA) για λογαριασμό της Orient Express Silenseas, μέρους του γαλλικού ξενοδοχειακού ομίλου Accor. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η οποία υπεγράφη τον περασμένο Μάιο, υπάρχει η δυνατότητα επέκτασης της παραγγελίας για τον εξοπλισμό δύο ακόμα πλοίων.
Ο κινητήρας Wärtsilä 25DF αποτελεί τον αποδοτικότερο και φιλικότερο προς το περιβάλλον θαλάσσιο κινητήρα στο εύρος ισχύος του. Διαθέτει ένα σύστημα υπερσυμπίεσης δύο σταδίων, σύστημα «common rail» για την έγχυση του καυσίμου καθώς και ένα σύστημα ελέγχου της καύσης. Οι εν λόγω τεχνολογίες προσφέρουν απαράμιλλη πυκνότητα ισχύος και ενισχυμένη απόδοση σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου και τις παραγόμενες εκπομπές.
Η παραγγελία περιλαμβάνει για κάθε πλοίο τέσσερις κινητήρες Wärtsilä 25DF, ο καθένας από τους οποίους παράγει ισχύ 2.070 kW στις 1.000 σ.α.λ., τέσσερις μονάδες ελέγχου της πίεσης του αερίου καυσίμου (GVU) και τέσσερα συστήματα Wärtsilä NOx Reducer (NOR) για την επεξεργασία των καυσαερίων των πλοίων.
Ο Wärtsilä 25DF είναι ένας κινητήρας ο οποίος υποστηρίζει τις προσπάθειες απανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, σηματοδοτώντας παράλληλα την αρχή μιας νέας εποχής για τους κινητήρες μεσαίων ταχυτήτων και μικρού διαμετρήματος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ