Ο τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä αναμένεται να εξοπλίσει με τον νέο του κινητήρα διπλού καυσίμου κατανάλωσης LNG, Wärtsilä 25DF, δύο πολυτελή ιστιοφόρα κρουαζιερόπλοια, τα οποία κατασκευάζονται στο γαλλικό ναυπηγείο Chantiers de l’Atlantique (CdA) για λογαριασμό της Orient Express Silenseas, μέρους του γαλλικού ξενοδοχειακού ομίλου Accor. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η οποία υπεγράφη τον περασμένο Μάιο, υπάρχει η δυνατότητα επέκτασης της παραγγελίας για τον εξοπλισμό δύο ακόμα πλοίων.
Ο κινητήρας Wärtsilä 25DF αποτελεί τον αποδοτικότερο και φιλικότερο προς το περιβάλλον θαλάσσιο κινητήρα στο εύρος ισχύος του. Διαθέτει ένα σύστημα υπερσυμπίεσης δύο σταδίων, σύστημα «common rail» για την έγχυση του καυσίμου καθώς και ένα σύστημα ελέγχου της καύσης. Οι εν λόγω τεχνολογίες προσφέρουν απαράμιλλη πυκνότητα ισχύος και ενισχυμένη απόδοση σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου και τις παραγόμενες εκπομπές.
Η παραγγελία περιλαμβάνει για κάθε πλοίο τέσσερις κινητήρες Wärtsilä 25DF, ο καθένας από τους οποίους παράγει ισχύ 2.070 kW στις 1.000 σ.α.λ., τέσσερις μονάδες ελέγχου της πίεσης του αερίου καυσίμου (GVU) και τέσσερα συστήματα Wärtsilä NOx Reducer (NOR) για την επεξεργασία των καυσαερίων των πλοίων.
Ο Wärtsilä 25DF είναι ένας κινητήρας ο οποίος υποστηρίζει τις προσπάθειες απανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, σηματοδοτώντας παράλληλα την αρχή μιας νέας εποχής για τους κινητήρες μεσαίων ταχυτήτων και μικρού διαμετρήματος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Περιορισμένες είναι οι μεταβολές που καταγράφονται στη ναυλαγορά των containerships, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να σημειώνει πτώση της τάξεως του 2%…
Το τέταρτο τρίμηνο του 2024, το εποχικά προσαρμοσμένο ΑΕΠ παρέμεινε σταθερό στη ζώνη του ευρώ και αυξήθηκε κατά 0,1% στην ΕΕ, σε σύγκριση με…
Τους λόγους για τους οποίους ο ΙΜΟ θα πρέπει να προβεί σε άμεση απαγόρευση των scrubbers, λόγω του αντικτύπου τους στο θαλάσσιο περιβάλλον, αναλύει…
Έγκριση για ένα πρωτοποριακό σχέδιο παραγωγής κινητήρων υδρογόνου και συστημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου δόθηκε πρόσφατα στη Yanmar Power Technology Co., Ltd. Το σχέδιο εγκρίθηκε…
Στο αμερικανικό LNG στρέφει το βλέμμα της η ιαπωνική εταιρεία ενέργειας JERA, εστιάζοντας στις προοπτικές που παρέχει με φόντο την ενίσχυση της ενεργειακής ασφάλειας…
Παρά τη σύναψη συμφωνίας εκεχειρίας στη Λωρίδα της Γάζας και τις συνεπακόλουθες διαβεβαιώσεις από τους αντάρτες Χούθι της Υεμένης ότι πλοία που δεν συνδέονται…
Αύξηση 0,6% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον περασμένο Νοέμβριο σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Νοεμβρίου 2023, έναντι μείωσης 0,1%…
Η εποχή των βιώσιμων θαλάσσιων μεταφορών εξελίσσεται και στη Γερμανία, με την εγκαινίαση του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού καταμαράν φεριμπότ (E-Kat) από την Damen Shipyards.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ