
Η China Petroleum Circulation Association (CPCA) και η China Entry-Exit Inspection and Quarantine Association (CIQA) δημοσίευσαν τα πρώτα κινεζικά πρότυπα που αφορούν την πραγματοποίηση επιχειρήσεων ανεφοδιασμού καυσίμου μεθανόλης καθώς και τον έλεγχο της ποιότητας του εν λόγω εναλλακτικού καυσίμου.
Τα πρότυπα «Marine Methanol Fuel Waterborne Refuelling Regulations» και «Marine Methanol Fuel» αναπτύχθηκαν από την China Marine Bunker (CHIMBUSCO), μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανεφοδιασμού καυσίμων που ανήκει στην COSCO Shipping. Εκτός από τη δημοσίευση των εν λόγω προτύπων, οι νηογνώμονες China Classification Society (CCS) και Bureau Veritas (BV) εξέδωσαν αρχικές εγκρίσεις στις CHIMBUSCO και COSCO Shipping Heavy Industry για τον σχεδιασμό ενός πλοίου ανεφοδιασμού καυσίμου μεθανόλης χωρητικότητας 7.800 τόνων, το οποίο θα διαθέτει κινητήρα διπλού καυσίμου και θα μπορεί να καταναλώνει πράσινη μεθανόλη ως καύσιμο.
Η δημοσίευση των προτύπων μαζί με τη λήψη των αρχικών εγκρίσεων σχετικά με τον σχεδιασμό του πλοίου ανεφοδιασμού καυσίμου μεθανόλης σηματοδοτούν ένα σημαντικό βήμα προς τη διαμόρφωση της πρώτης αλυσίδας ανεφοδιασμού πράσινης μεθανόλης στην Κίνα, ένα επίτευγμα το οποίο συμπληρώνεται παράλληλα από τη θέσπιση κατευθυντήριων γραμμών σχετικά με τον ανεφοδιασμό με καύσιμη μεθανόλη καθώς και σχετικών προδιαγραφών επιθεώρησης από τους νηογνώμονες CCS και BV.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ