
Η China Petroleum Circulation Association (CPCA) και η China Entry-Exit Inspection and Quarantine Association (CIQA) δημοσίευσαν τα πρώτα κινεζικά πρότυπα που αφορούν την πραγματοποίηση επιχειρήσεων ανεφοδιασμού καυσίμου μεθανόλης καθώς και τον έλεγχο της ποιότητας του εν λόγω εναλλακτικού καυσίμου.
Τα πρότυπα «Marine Methanol Fuel Waterborne Refuelling Regulations» και «Marine Methanol Fuel» αναπτύχθηκαν από την China Marine Bunker (CHIMBUSCO), μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανεφοδιασμού καυσίμων που ανήκει στην COSCO Shipping. Εκτός από τη δημοσίευση των εν λόγω προτύπων, οι νηογνώμονες China Classification Society (CCS) και Bureau Veritas (BV) εξέδωσαν αρχικές εγκρίσεις στις CHIMBUSCO και COSCO Shipping Heavy Industry για τον σχεδιασμό ενός πλοίου ανεφοδιασμού καυσίμου μεθανόλης χωρητικότητας 7.800 τόνων, το οποίο θα διαθέτει κινητήρα διπλού καυσίμου και θα μπορεί να καταναλώνει πράσινη μεθανόλη ως καύσιμο.
Η δημοσίευση των προτύπων μαζί με τη λήψη των αρχικών εγκρίσεων σχετικά με τον σχεδιασμό του πλοίου ανεφοδιασμού καυσίμου μεθανόλης σηματοδοτούν ένα σημαντικό βήμα προς τη διαμόρφωση της πρώτης αλυσίδας ανεφοδιασμού πράσινης μεθανόλης στην Κίνα, ένα επίτευγμα το οποίο συμπληρώνεται παράλληλα από τη θέσπιση κατευθυντήριων γραμμών σχετικά με τον ανεφοδιασμό με καύσιμη μεθανόλη καθώς και σχετικών προδιαγραφών επιθεώρησης από τους νηογνώμονες CCS και BV.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ