![ελληνικη ναυτιλία](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2023/03/202303091033003483.jpg)
Συνέντευξη στο Bloomberg παραχώρησε ο CEO της Genco Shipping, John Wobensmith, αναλύοντας όλες τις πρόσφατες εξελίξεις στο μέτωπο της ναυλαγοράς των bulk carriers.
Eρωτηθείς για το κατά πόσο μπορούν να αντικατασταθούν οι ροές σιτηρών της Ουκρανίας στις παγκόσμιες αγορές, ο κ. Wobensmith ανέφερε ότι η παραγωγή σιταριού της Ρωσίας και η παραγωγή καλαμποκιού της Βραζιλίας κινούνται σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα. Μάλιστα, η παραγωγική περίοδος της Βραζιλίας έχει επιμηκυνθεί σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
Αναφερόμενος στην οικονομία της Κίνας, ανέφερε την αβεβαιότητα στον κλάδο του real estate, ενώ τόνισε ότι τόσο οι εισαγωγές σιδηρομεταλλεύματος όσο και η παραγωγή χάλυβα αυξάνονται. Ο κ. Wobensmith σημείωσε ότι η κινεζική παραγωγή χάλυβα θα ξεπεράσει τους 1 δισ. τόνους, την ίδια στιγμή που τα αποθέματα iron ore είναι χαμηλά και παραδοσιακά οι κινεζικές εισαγωγές iron ore είναι κατά 20% υψηλότερες το β’ εξάμηνο έναντι του α’ εξαμήνου. Με δεδομένα τα πακέτα στήριξης του Πεκίνου για την τόνωση της οικονομίας, «είμαστε στην αρχή της καταγραφής μιας ανάπτυξης», είπε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της Genco Shipping. Επίσης, καταγράφονται αυξημένες ροές iron ore από τη Βραζιλία στην Ευρώπη, της οποίας η αγορά χάλυβα είναι σε ύφεση.
Τα επίπεδα συμφόρησης είναι χαμηλά τόσο στα bulk carriers όσο και στα containerships και συνεπώς η στήριξη της προσφοράς δεν είναι εμφανής. Ο κ. Wobensmith υπενθύμισε ότι, τα τελευταία χρόνια, η συμφόρηση στα containerships ωφέλησε τα bulk carriers που κλήθηκαν να μεταφέρουν τελικά προϊόντα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εκλογή του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για την προσεχή τριετία έλαβε χώρα κατά τις αρχαιρεσίες της Πέμπτης 6 Φεβρουαρίου 2025.…
Η ραγδαία ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων και των κυβερνήσεων έχει φέρει στο προσκήνιο την ανάγκη για ισχυρή κυβερνοασφάλεια. Οι κυβερνοεπιθέσεις δεν είναι πλέον απλώς μια…
Αναδιατάξεις στους κινεζικούς λιμένες έχουν επιφέρει οι εμπορικές «αψιμαχίες» με επίκεντρο τις ΗΠΑ. Συγκεκριμένα, Ιρανοί πωλητές επιχειρούν να προσαρμοστούν στις αμερικανικές κυρώσεις, μεταφέροντας τις…
Σε πτωτική πορεία βρίσκονται οι αποστολές αμερικανικού άνθρακα προς την Ευρώπη, καθώς η καθίζηση του 2024 εκτιμάται ότι θα επιμείνει και το νέο έτος.…
Οι προκλήσεις επιμένουν για την αγορά των LNG carriers και το 2025 με το outlook να παραμένει θολό ελέω πληθώρας παραδόσεων πλοίων τα επόμενα…
Στρατηγική συνεργασία για την ανάπτυξη μιας βιομηχανικής κλίμακας μονάδας ηλεκτρόλυσης νερού, η οποία θα παράγει πράσινο υδρογόνο στο χημικό πάρκο Delfzijl της Βόρειας Ολλανδίας…
Περιορισμένες, σε σύγκριση με το 2024, είναι οι παραγγελίες πλοίων που έχουν τοποθετηθεί φέτος. Πιο συγκεκριμένα, βάσει σχετικής έκθεσης της VesselsValue, τον Ιανουάριο του…
Η ενεργειακή μετάβαση των οδικών μεταφορών βρίσκεται στο επίκεντρο πληθώρας πρωτοβουλιών, με σημαίνουσες εταιρείες να στρέφουν την προσοχή τους στις αναπτυσσόμενες προοπτικές της Κίνας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ