Η C2X, μια νέα, ανεξάρτητη εταιρεία, η οποία υποστηρίζεται από την A.P. Moller Holding, κύριο μέτοχο της A.P. Moller-Maersk, μιας από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως εταιρείες των κλάδων της ναυτιλίας και των logistics, ανακοίνωσε τα σχέδιά της για την κατασκευή εγκαταστάσεων μεγάλης κλίμακας για την παραγωγή πράσινης μεθανόλης.
Συγκεκριμένα, η C2X σχεδιάζει την παραγωγή πράσινης μεθανόλης μέσω διαφόρων μεθόδων, ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες της τοποθεσίας των εγκαταστάσεων παραγωγής, και αυτή την περίοδο επιδιώκει την ανάπτυξη μονάδων παραγωγής πράσινης μεθανόλης κοντά στη διώρυγα του Σουέζ στην Αίγυπτο και στο λιμάνι της Χουέλβα στην Ισπανία, εξετάζοντας παράλληλα και άλλες ευκαιρίες σε διάφορες τοποθεσίες.
Η εταιρεία φιλοδοξεί μέχρι το 2030 να έχει επιτύχει παραγωγική ικανότητα άνω των τριών εκατομμυρίων τόνων πράσινης μεθανόλης ετησίως, μέσω της κατασκευής διαφόρων μονάδων παραγωγής σε όλο τον κόσμο. Με αυτόν τον τρόπο, η C2X θα μπορεί να παρέχει πράσινη μεθανόλη σε πελάτες του κλάδου παραγωγής χημικών αλλά και του ναυτιλιακού κλάδου, οι οποίοι χρειάζονται το εν λόγω εναλλακτικό καύσιμο για την επίτευξη των δικών τους στόχων που αφορούν τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου των δραστηριοτήτων τους. Ανάμεσα σε αυτές τις εταιρείες βρίσκεται και η A.P. Moller-Maersk, η οποία πρόσφατα υποδέχτηκε το πρώτο πλοίο κατανάλωσης μεθανόλης του στόλου της, ενώ σχεδιάζει να παραλάβει 24 επιπλέον πλοία κατανάλωσης πράσινης μεθανόλης μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη ναυπηγική βιομηχανία των ΗΠΑ εισέρχεται δυναμικά ο νοτιοκορεατικός κολοσσός Hanwha Ocean, καθώς πρόσφατα ολοκλήρωσε την εξαγορά αμερικανικού ναυπηγείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το πρακτορείο…
Ανακατατάξεις (και) στην αγορά πετρελαίου αναμένεται να επιφέρει προσεχώς η επανεκλογή του Ντόναλντ Τραμπ στην προεδρία των ΗΠΑ, καθώς η επιστροφή του στον Λευκό…
H επίμονη νωχελικότητα της ναυλαγοράς των LNG carriers είναι εμφανής τις τελευταίες εβδομάδες. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης…
Στο τεύχος της 15ης Μαΐου 1980, τα Ναυτικά Χρονικά, στη στήλη των Τεχνικών Θεμάτων, κατέγραψαν την είδηση της ολοκλήρωσης της μετασκευής του υπερωκεανίου «France»…
O καπτ. Δημήτρης Ματθαίου επανεκλέχτηκε πρόεδρος του Green Award Foundation για την επόμενη τριετία. Η επανεκλογή που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του…
Ο εκλεγμένος πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ απειλεί πλέον την Ευρωπαϊκή Ένωση με τελωνειακούς δασμούς, αν δεν μειώσει το τεράστιο εμπορικό έλλειμμά της με…
Σύμφωνα με τις τρέχουσες προβλέψεις της Τράπεζας της Ελλάδος, ο ρυθμός αύξησης του ΑΕΠ αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2,3% το 2024, να επιταχυνθεί στο…
O Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ, μέλος της Holcim, υπέγραψε την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου σύμβαση μελέτης Βασικού Σχεδιασμού (Front End Engineering & Design – FEED) με την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ