Την παραγγελία δύο VLACs (Very Large Ammonia Carriers) ανακοίνωσε η Capital Gas, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη. Πρόκειται για πλοία νέας γενιάς, τα πρώτα του είδους τους, τα οποία θα διαθέτουν μεταφορική ικανότητα 88.000 κ.μ. Τα καινοτόμα πλοία θα ναυπηγηθούν από τον κολοσσό HD Hyundai και αναμένεται να παραδοθούν μέχρι το β’ εξάμηνο του 2027.
Αυτά τα υπερσύγχρονα πλοία διακρίνονται από τα συμβατικά πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς αερίου (VLGC), καθώς έχουν σχεδιαστεί με σημαντικά αυξημένη χωρητικότητα φόρτωσης αμμωνίας στις δεξαμενές φορτίου, επιτρέποντάς τους να μεταφέρουν αμμωνία έως και 98% της χωρητικότητας των δεξαμενών φορτίου.
Παράλληλα, σε ευρύτερο πλαίσιο, ο όμιλος της Capital διαθέτει ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο ναυπηγικό πρόγραμμα, το οποίο περιέχει 59 νεότευκτα πλοία, με ορίζοντα παράδοσης έως το 2027. Σε αυτά περιλαμβάνονται και τα πρώτα δύο καινοτόμα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου CO2 παγκοσμίως.
Η τελετή υπογραφής πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης «Gastech 2023» που πραγματοποιήθηκε στη Σιγκαπούρη, όπου η KSOE υπέγραψε συμβάσεις για τα πρώτα τέσσερα 88.000 VLACs CBM (㎥) στον κόσμο με την Capital Gas Ship Management Corp και την Eastern Pacific Pte Ltd της Σιγκαπούρης. Επιπλέον, η Capital Gas και η EPS συμφώνησαν με την Hyundai να εξετάσουν την εγκατάσταση συστήματος πρόωσης διπλού καυσίμου με αμμωνία στα τέσσερα αυτά πλοία αυτά, προκειμένου ακόμα και να εκμηδενίσουν το ανθρακικό τους αποτύπωμα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σημάδια σταθερότητας καταγράφονται στη ναυλαγορά των containerships, με τον σχετικό δείκτη της Drewry να μην εμφανίζει μεταβολές την εβδομάδα με πέρας την Πέμπτη 14…
Παρότι η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα εμφανίστηκε εξασθενημένη ορισμένους μήνες του τρέχοντος έτους, ο Οκτώβριος αποτέλεσε μήνα-ορόσημο, καθώς κατεγράφη ρεκόρ πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων. Ειδικότερα,…
Την τελευταία δεκαετία, η ναυπηγική βιομηχανία έχει υποστεί σημαντική μεταμόρφωση, ειδικά όσον αφορά τις χώρες κατασκευής πλοίων. Σε πρόσφατη έκθεσή της, η ναυλομεσιτική Xclusiv…
Το Σουρινάμ συνιστά τον πιο πρόσφατο πόλο έλξης επενδύσεων με επίκεντρο την ενέργεια, καθώς οι εταιρείες TotalEnergies και ΑPA άνοιξαν τον δρόμο για το…
«Εύρωστη» και πάνω από τον μέσο όρο της ευρωζώνης και της ΕΕ παραμένει η αναπτυξιακή δυναμική της Ελλάδας το 2025 και 2026, σύμφωνα με…
Οι τεχνολογικές καινοτομίες για αυτόνομη πλοήγηση συνεχίζουν να κερδίζουν έδαφος στη Σιγκαπούρη, με πρόσφατη εξέλιξη τη συνεργασία των Yinson GreenTech και Zeabuz AS. Οι…
Ιστορικό υψηλό κατέγραψαν οι διά θαλάσσης εισαγωγές άνθρακα της Κίνας τον Οκτώβριο. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δεδομένα της AXSMarine, οι κινεζικές εισαγωγές άνθρακα κατά τον…
Σταθερή παρέμεινε η ανεργία στις χώρες που ανήκουν στον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) τον περασμένο Σεπτέμβριο. Ειδικότερα, βάσει σχετικού δημοσιεύματος του τουρκικού…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ