
Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής της έκθεσης Gastech 2023, ο νηογνώμονας ABS ανακοίνωσε την έκδοση Έγκρισης επί της Αρχής (AiP) στο ναυπηγείο Hudong-Zhonghua (HZ) σχετικά με τον σχεδιασμό ενός υπερσύγχρονου πλοίου μεταφοράς LNG, το οποίο, διαθέτοντας χωρητικότητα φορτίου 271.000 κ.μ., θα αποτελεί το μεγαλύτερο πλοίο της κατηγορίας του στον κόσμο.
Ο σχεδιασμός του πλοίου περιλαμβάνει τη χρήση ενός συστήματος πρόωσης διπλού καυσίμου καθώς και ενός συστήματος αερολίπανσης για την επίτευξη βιωσιμότερων επιχειρήσεων. Ο συνδυασμός ενός ενεργειακά αποδοτικότερου σχεδιασμού γάστρας με τη χρήση καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας άνθρακα αναμένεται να μειώσει σημαντικά το συνολικό ανθρακικό αποτύπωμα του πλοίου. Παράλληλα, η εγκατάσταση ενός συστήματος επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR) θα περιορίσει τις παραγόμενες εκπομπές οξειδίων του αζώτου, εξασφαλίζοντας έτσι τη συμμόρφωση του πλοίου με τις απαιτήσεις του κανονισμού IMO Tier III όταν ο κινητήρας του θα βρίσκεται σε λειτουργία ντίζελ.
Οι υπερσύγχρονες δεξαμενές LNG του πλοίου θα είναι εξοπλισμένες με ένα βελτιωμένο σύστημα συγκράτησης φορτίου καθώς και με ένα σύστημα παρακολούθησης των κινήσεων του φορτίου, ενώ το πλοίο θα διαθέτει επίσης σύστημα παρακολούθησης των τάσεων που αναπτύσσονται στο κύτος του αλλά και σύστημα πρόληψης συγκρούσεων, τεχνολογίες που δεν συναντώνται συχνά σε πλοία μεταφοράς LNG. Στόχος της προσθήκης των παραπάνω τεχνολογιών είναι η βελτίωση των επιπέδων ασφαλείας και της αξιοπιστίας του πλοίου.
Έχοντας εξασφαλίσει την Έγκριση επί της Αρχής από τον ABS, η ανάπτυξη του 344 μ. πλοίου προχωρά πλέον στο επόμενο στάδιο σχεδιασμού και πραγματοποίησης αναλύσεων, προτού παρουσιαστεί σε πιθανούς αγοραστές.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ