Η Διώρυγα του Παναμά, μία από τις μεγαλύτερες διώρυγες παγκοσμίως, ανανεώνει τους κανονισμούς της και εισάγει έναν νέο, που τίθεται σε εφαρμογή από την 1η Οκτωβρίου του 2023.
Ειδικότερα, κάθε πλοίο με πλάτος 33.22 μέτρα (109 πόδια) θα απαιτείται να φέρει σταθερή πιλοτική μονάδα με Real Time Kinematics (RTK). Η Trelleborg, αντιπρόσωπος του Shapoli ECO 8 που δημιούργησε η EDIT και παραγωγός του γνωστού Safe Captain App, πρωτοπορεί ξανά. Έτσι φέρνει στην αγορά το Safe Pilot p3 που φυσικά το εκπροσωπεί η EDIT Automation.
Το Safe Pilot p3 δεν είναι μία απλή πιλοτική μονάδα. Διαθέτει υψηλή ακρίβεια η οποία ενισχύει την επίγνωση της κατάστασης του πιλότου. Το Safe Pilot p3 έχοντας δική του “ευφυΐα” φιλτράρει και παρουσιάζει τις πιο απαραίτητες πληροφορίες. Άξια αναφοράς είναι η βελτίωση επικοινωνίας καπετάνιου, πιλότου και του προσωπικού των ρυμουλκών και του καναλιού.
Σημαντικό στοιχείο είναι επίσης η μείωση των συμβάντων και του χρόνου διακοπής λειτουργίας χάρη στην αυτοματοποιημένη απεικόνιση δεδομένων και ανταλλαγών.
Τέλος υπάρχει η δυνατότητα αύξησης της ασφάλειας πλοήγησης σε μεγαλύτερο φάσμα καιρικών συνθηκών. Το Safe Pilot μπορεί επίσης να συνδεθεί και με το Safe Captain όπου με τον συνδυασμό τους μπορεί να χρησιμοποιηθεί παγκοσμίως σε όλες τις πλωτές οδούς και τα λιμάνια.
Το Safe Pilot έχει ενσωματωμένη δεύτερη μπαταρία σε περίπτωση εξάντλησης της πρώτης, καθώς και σύστημα multi GNSS L1/L2. Είναι όμως και ανεξάρτητο από την κατεύθυνση του πλοίου έχοντας επίσης ανιχνευτή πλαστογράφησης και εμπορικής αλλά και ενσωματωμένη IMU.
Η EDIT Automation πάντα πρωτοπόρος και στο πλευρό κάθε ναυτιλιακής με στόχο να καλύπτει κάθε ανάγκη της, προσφέρει και αυτό το σύστημα στην Ελλάδα.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το info@edit.com.gr ή τηλεφωνήστε στο: 2104127560
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η φινλανδική αστυνομία ανακοίνωσε σήμερα ότι ανέσυρε από τον βυθό της θάλασσας μια άγκυρα του δεξαμενόπλοιου Eagle S, για το οποίο υπάρχουν υποψίες ότι…
Το πρώτο κρουαζιερόπλοιο του έτους που κατέπλευσε στο λιμάνι του Πειραιά ήταν το «Viking Saturn», χωρητικότητας 930 επιβατών. Το κρουαζιερόπλοιο έχει μήκος 228 μέτρα…
Επαναλήφθηκαν σήμερα Τρίτη 7 Ιανουαρίου σε πανηγυρική ατμόσφαιρα, οι διεθνείς πτήσεις στο αεροδρόμιο της Δαμασκού, για πρώτη φορά μετά την κατάληψη της εξουσίας στη…
Η Ινδονησία εντάχθηκε στη συμμαχία αναδυόμενων οικονομιών BRICS ως κράτος-πλήρες μέλος, ανακοίνωσε χθες Δευτέρα το υπουργείο Εξωτερικών της Βραζιλίας. Σύμφωνα με τη διπλωματία της…
Δεν υπάρχουν ανησυχίες για την ασφάλεια του ενεργειακού εφοδιασμού της ΕΕ μετά τη διακοπή των εξαγωγών ρωσικού φυσικού αερίου μέσω της Ουκρανίας στην Ευρώπη,…
Σε μία σημαντική κίνηση προέβη ο Τζο Μπάιντεν, επιχειρώντας να εμποδίσει την εκπλήρωση μιας μείζονος προεκλογικής υπόσχεσης του Ντόναλντ Τραμπ, ο οποίος έχει δηλώσει…
Η στάση της Ρωσίας αναφορικά με τις εξαγωγές σιτηρών αναμένεται να έχει σημαντικό αντίκτυπο στη ναυλαγορά των bulk carriers το τρέχον έτος. Όπως υπογραμμίζει…
Το Χρηματιστήριο Αθηνών έκλεισε το 2024 με κέρδη 13,65%, συμπληρώνοντας την τέταρτη συνεχόμενη χρονιά ανόδου (+39,08% το 2023, +4,08% το 2022 και +10,43% το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ