
Ο ταξιδιωτικός οργανισμός TUI διαπιστώνει μια αλλαγή στην τουριστική σεζόν, η οποία αρχίζει πλέον νωρίτερα την άνοιξη και τελειώνει το φθινόπωρο, καθώς η κλιματική αλλαγή επηρεάζει τις συνήθειες των τουριστών.
Ο διευθύνων σύμβουλος του TUI Σεμπάστιαν Έμπελ έκανε τα σχόλια αυτά ενώ το φετινό καλοκαίρι χαρακτηρίζεται από ακραία καιρικά φαινόμενα σε όλη τη νότια Ευρώπη και αφού ανακοίνωσε πως ο TUI ενδέχεται να βρεθεί αντιμέτωπος με κόστη ύψους μέχρι 25 εκατ. ευρώ εξαιτίας των πυρκαγιών στη Ρόδο.
Η εμπειρία αυτή έκανε την εταιρεία να εξετάσει το ενδεχόμενο να εισαγάγει ασφαλιστική κάλυψη των πελατών της που ταξιδεύουν σε προορισμούς οι οποίοι θα μπορούσαν να επηρεαστούν από φαινόμενα που συνδέονται με την κλιματική αλλαγή, όπως οι πυρκαγιές, δήλωσε ο Έμπελ στη διάρκεια τηλεφωνικής ενημέρωσης των δημοσιογράφων.
Ωστόσο η κλιματική αλλαγή μπορεί να έχει και οφέλη για τον ταξιδιωτικό όμιλο, παρατείνοντας την τουριστική σεζόν και ανοίγοντας νέους προορισμούς.
«Θα πηγαίνουμε στην Ελλάδα μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου και ρώτησα τους συναδέλφους μου μήπως θα πρέπει να ανοίξουμε τον προορισμό αυτό μέχρι το τέλος της χρονιάς, μέχρι τα Χριστούγεννα ή και μετά από αυτά», δήλωσε ο Έμπελ.
Ο ίδιος πρόσθεσε πως θα δοθεί έμφαση σε νέους προορισμούς στις σκανδιναβικές χώρες, τις ακτές του Βελγίου και της Πολωνίας και άλλες, καθώς οι τουρίστες αναζητούν πιο δροσερές κλιματικές συνθήκες. «Αυτό μας δίνει περισσότερες ευκαιρίες για ανάπτυξη», υπογράμμισε.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ