
Πέντε νοτιοκορεατικές εταιρείες έχουν εκφράσει ενδιαφέρον για την εξαγορά πλειοψηφικού πακέτου της HMM, σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ.
Οι Korea Development Bank (KDB) και Korea Ocean Business Corp. (KOBC), που κατέχουν το 57,87% της HMM, έχουν καλέσει σε διαγωνισμό τις ενδιαφερόμενες εταιρείες, με την προθεσμία υποβολής προτάσεων να είναι η 21η Αυγούστου.
Οι πέντε «μνηστήρες» για την εξαγορά του μεριδίου της HMM είναι οι LX Group, Samra Midas Group, Harim Group, Dongwon Group και Global Sae-A. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα ενδιαφερόμενα μέρη θα συνεργαστούν με private equity funds, καθώς οι μετοχές που κατέχουν μέχρι στιγμής οι KDB και KOBC υπολογίζεται ότι ανέρχονται σε αξία μεταξύ $3,8 δισ. και $7,6 δισ.
Η LX Pantos, η οποία διαχειρίζεται containerships, φαίνεται ότι είναι o προτιμητέος από τη νοτιοκορεατική κυβέρνηση επενδυτής. Από την άλλη, η Samra Midas ήταν η πρώτη που εξέφρασε το ενδιαφέρον για την HMM, προχωρώντας σε συνεχείς αγορές μετοχών. Η Global Sae-A προστέθηκε τελευταία στη λίστα των ενδιαφερόμενων και προσβλέπει σε ένα είδος καθετοποίησης, καθώς αποτελεί τον κορυφαίο εξαγωγέα ρούχων της Νότιας Κορέας. Νοτιοκορεατικά ΜΜΕ, επικαλούμενα επενδυτικές τραπεζικές πηγές, αναφέρουν ότι η Global Sae-A θα ενώσει τις δυνάμεις της με την IMM Private Equity, η οποία κατέχει τη Hyundai LNG Shipping, που μέχρι πρόσφατα ανήκε στην HMM και είχε πουληθεί από αυτήν έναντι $375 εκατ. το 2014.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ