Loading: News Submenu
Header Scripts Init
Εισαγωγικό κείμενο

Αυτοκρατορία στον χώρο των media, το όραμα του επικεφαλής της CMA CGM

Αυτοκρατορία στον χώρο των media, το όραμα του επικεφαλής της CMA CGM

Εισαγωγικό κείμενο
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Στην προσπάθειά του να ανταγωνιστεί τη γαλλική εφημερίδα JDD, ο Rodolphe Saadé, διευθύνων σύμβουλος της CMA CGM, επιδιώκει τη σύσταση μιας νέας εφημερίδας.

Ο Saadé είναι ιδιοκτήτης των εφημερίδων La Provence και La Tribune, της διαδικτυακής πλατφόρμας βίντεο Brut και υποψήφιος για την εξαγορά του ειδησεογραφικού καναλιού BFMTV.

Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το γαλλικό περιοδικό Marianne, ο Saadé εργάζεται με τις ομάδες του προκειμένου να σχεδιάσουν μια νέα εθνική εφημερίδα γενικού περιεχομένου, που θα κυκλοφορεί στο τέλος κάθε εβδομάδας.

Ο Saadé επιθυμεί την επίσπευση της κυκλοφορίας της εφημερίδας, ώστε να «εκμεταλλευτεί» τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ανταγωνιστές του. Ειδικότερα, οι πωλήσεις της JDD συνεχίζουν να μειώνονται χρόνο με τον χρόνο, ενώ οι δημοσιογράφοι της Sunday Journal, μιας αντίστοιχης ανταγωνιστικής εφημερίδας, παραιτούνται εξαιτίας της άφιξης του δημοσιογράφου Geoffroy Lejeune, ο οποίος συχνά διατυπώνει ακροδεξιές απόψεις.

Τέλος, σύμφωνα με πληροφορίες του Marianne, η υπό σχεδίαση εφημερίδα, η οποία είναι πολύ πιθανό να κυκλοφορήσει στο τέλος του έτους, πρόκειται να εδρεύει στη Μασσαλία και θα αντλεί τους απαραίτητους οικονομικούς πόρους από τις υφιστάμενες εφημερίδες της «αυτοκρατορίας Saadé», ιδίως της La Tribune και της La Provence. Σημειώνεται ότι ο στόχος του Saadé είναι να πουλήσει 25.000 αντίτυπα της νέας εφημερίδας ετησίως, μετά την κυκλοφορία της.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Αποκτήστε το τεύχος Ιουνίου 2024