
Την 1η Αυγούστου η COSCO SHIPPING Bulk συνεργάστηκε με πελάτη της εκδίδοντας την πρώτη ηλεκτρονική φορτωτική για τη μεταφορά ξηρού φορτίου μέσω του Global Shipping Business Network (GSBN) στην επαρχία Hainan.
To συγκεκριμένο ορόσημο επετεύχθη χάρη στη χρήση του blockchain και ψηφιακών εργαλείων που έχουν επιταχύνει συμβάλλει σε ένα ασφαλές και αποτελεσματικό διασυνοριακό εμπόριο χύδην φορτίων.
Η ηλεκτρονική φορτωτική αφορούσε 75.000 άνθρακα οι οποίοι μεταφέρθηκαν από το πλοίο Panamax JIN XIA FENG, το οποίο ανήκει στην COSCO SHIPPING Bulk. Το πλοίο ξεκίνησε το ταξίδι του από το λιμάνι του Newcastle στην Αυστραλία με προορισμό την Κίνα. Μόλις η ηλεκτρονική φορτωτική εκδόθηκε από την COSCO SHIPPING Bulk, μεταφέρθηκε και επαληθεύτηκε ηλεκτρονικά από διάφορους εταίρους που εμπλέκονται στην επιχειρηματική αλυσίδα, όπως η Yancoal Australia, η Shandong Energy (Hainan) Intelligent International Technology, η Xiamen ITG Energy, η Dalian Hexin Zhongli Energy, τα υποκαταστήματα της Bank of China στο Σίδνεϊ, το Hainan και το Χονγκ Κονγκ, καθώς και η Hainan New International Trade Service Platform. Η εξέλιξη αυτή έφερε επανάσταση, συνδέοντας ορυχεία, εμπόρους, τελικούς χρήστες και τράπεζες, παρέχοντας έτσι πιο αποτελεσματικές λύσεις για τη διασυνοριακή μεταφορά χύδην φορτίων. Επιπλέον, η υιοθέτηση των ηλεκτρονικών φορτωτικών έχουν συμβάλει στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα με την ελαχιστοποίηση της ανάγκης για έντυπα έγγραφα, την εξοικονόμηση κόστους στις εμπορικές συναλλαγές και την υποστήριξη φιλικών προς το περιβάλλον εμπορικών πρακτικών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ