Νέες προκλήσεις αναδύονται στην αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς η διαδικασία προσαρμογής στο συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είναι αρκετά περίπλοκη.
Η διεθνής εταιρεία θαλάσσιων μεταφορών Sallaum Lines ανακοίνωσε την Πέμπτη 3 Αυγούστου ότι, ελλείψει χωρητικότητας στα πλοία Ro-Ro για τις μεταφορές κινεζικών οχημάτων, οι κατασκευαστές αναγκάστηκαν να αναζητήσουν εναλλακτικούς τρόπους μεταφοράς οχημάτων.
Ειδικότερα, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων (OEMs) με έδρα την Κίνα, η οποία αποτελεί τον κορυφαίο εξαγωγέα αυτοκινήτων, αντιμετώπισαν δυσκολίες στην εύρεση τόσο επαρκούς χώρου στα πλοία Ro-Ro όσο και τερματικών σταθμών διακίνησης στην Ευρώπη. Ως εκ τούτου, αναθεωρούν τις μεθόδους μεταφοράς και μεταφέρουν τα οχήματά τους μέσω εμπορευματοκιβωτίων.
Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκε μια δοκιμαστική αποστολή ηλεκτρικών αυτοκινήτων Smart από την Κίνα στην Αμβέρσα, με τον forwarder DB Schenker να συνεργάζεται με τους κατασκευαστές και να οργανώνει τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων, που περιλαμβάνουν δύο ή τρία αυτοκίνητα EV Smart το καθένα, με προορισμό την Αμβέρσα. Μετά την άφιξή του στην Αμβέρσα, η Sallaum ανέλαβε τη διαχείριση των εμπορευματοκιβωτίων.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι η εν λόγω διαδικασία ήταν καθοριστική για τους κατασκευαστές τόσο για την παράδοση των αυτοκινήτων στους εμπορικούς αντιπροσώπους όσο και για την εν γένει εξοικονόμηση χρόνου.
Καθίσταται επομένως σαφές ότι όσο η αγορά των containerships κερδίζει έδαφος, η βιομηχανία αυτοκινήτων βιώνει μια αξιοσημείωτη αλλαγή. Το μέλλον της αγοράς θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από τον τρόπο με τον οποίο θα εξελιχθεί η ζήτηση για τον συγκεκριμένο τρόπο μεταφοράς και από την προσαρμογή στο μεταβαλλόμενο αυτό τοπίο, σημειώνει η Sallaum στην ανακοίνωσή της.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στο Συνέδριο για τα «50 χρόνια Δημοκρατίας και τις Ένοπλες Δυνάμεις: Τι μέλλει γενέσθαι;», ο Πάνος Ξενοκώστας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ONEX Shipyards…
Τις συνιστώσες που θα διαμορφώσουν την παγκόσμια οικονομία και το θαλάσσιο εμπόριο ανέλυσαν οι κ. Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Navios Maritime…
Ηχητικό του πύργου ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας κατέγραψε τις τελευταίες επικοινωνίες δευτερόλεπτα πριν και μετά τη σύγκρουση εν πτήσει ενός επιβατικού αεροσκάφους της εταιρίας American…
Ανθεκτικότητα επέδειξε η παγκόσμια αγορά δημόσιων εγγραφών (IPOs) το περασμένο έτος, οδηγούμενη από την δυναμική ανάκαμψη της Ευρώπης και των ΗΠΑ. Συγκεκριμένα, η παγκόσμια…
Ισχυρές διαφαίνονται οι προοπτικές της αγοράς κρουαζιέρας και για το 2025, με τις εταιρείες να επεκτείνουν τα διαθέσιμα δρομολόγιά τους και τη ζήτηση να…
Ορατό είναι το ενδεχόμενο ναυτιλιακές εταιρείες να χρειαστεί να καταβάλουν τέλος για τη χρήση της Βαλτικής Θάλασσας, μιας από τις πιο πολυσύχναστες ναυτιλιακές οδούς…
Ένα νέο πλαίσιο για την αναζωογόνηση της οικονομικής παραγωγικότητας και τη διασφάλιση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της ΕΕ παρουσίασε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η Πυξίδα Ανταγωνιστικότητας,…
Στο πλαίσιο του προγράμματος οικονομικής ανάπτυξης της Σαουδικής Αραβίας, με ορίζοντα το 2030, η κρατική ναυτιλιακή εταιρεία της Σαουδικής Αραβίας, η Bahri προέβη πρόσφατα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ