![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2024/07/202407101400057146-900x608.jpg)
Μία ακόμη εταιρεία φαίνεται πως χρησιμοποιεί εμπορευματοκιβώτια για τη διά θαλάσσης μεταφορά αυτοκινήτων.
Ο λόγος για τη Hyundai Glovis, η οποία, σύμφωνα με τα λεγόμενα του CEO της, Lee Kyoo-bok, μετά τη δημοσίευση των οικονομικών αποτελεσμάτων, προέβη στην εν λόγω κίνηση λόγω του περιορισμένου στόλου PCTCs και ενώ η ζήτηση για αυτοκίνητα αυξάνεται.
Είναι η πρώτη φορά που ο βραχίονας logistics της Hyundai παραδέχεται ότι έχει επηρεαστεί από την έλλειψη διαθέσιμων PCTCs. O Lee επιβεβαίωσε ότι ο ιδιόκτητος και ναυλωμένος στόλος των 72 πλοίων της εταιρείας του δεν επαρκεί για την κάλυψη της ζήτησης μεταφοράς αυτοκινήτων, η οποία μετά το πέρας της πανδημίας έχει εκτοξευτεί.
Υπενθυμίζεται ότι τα εμπορευματοκιβώτια για τη μεταφορά αυτοκινήτων είχαν «επιστρατεύσει» και οι επίσης νοτιοκορεατικές KG Mobility (πρώην SsangYong Motor) και Renault Korea.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ