
Η δανική επενδυτική εταιρεία J. Lauritzen ανακοίνωσε την παραγγελία ενός τρίτου bulk carrier κατανάλωσης μεθανόλης από την ιαπωνική Tsuneishi Shipbuilding, σε μια προσπάθεια επέκτασης της συνεργασίας της με την Cargill, έναν από αμερικανικούς κολοσσούς της αγροτικής βιομηχανίας.
Το νεότευκτο θα είναι αδελφό πλοίο των δύο Kamsarmax bulkers, χωρητικότητας 81.200 dwt, που παρήγγειλε η J. Lauritzen τον Απρίλιο, ενώ και τα τρία πλοία θα ανήκουν εξ ολοκλήρου στη Lauritzen NexGen Shipping και θα τα διαχειρίζεται η Cargill για ελάχιστη περίοδο επτά ετών.
Επιπλέον, θα μπορούν να πετύχουν μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, αφού θα τροφοδοτούνται με πράσινη μεθανόλη και βιοντίζελ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ένας αυξανόμενος αριθμός πλοιοκτητών και διαχειριστών έχουν στραφεί σε πλοία κατανάλωσης μεθανόλης, επιδιώκοντας να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.
Με στόχο τις θαλάσσιες μεταφορές χωρίς εκπομπές άνθρακα έως το 2050, η Cargill, που αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους ναυλωτές πλοίων στον κόσμο, εκτός από τα νεότευκτα πλοία κατανάλωσης μεθανόλης, επενδύει και σε μια σειρά από ναυτικές τεχνολογίες χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Τέλος, η εταιρεία διερευνά και άλλες επιλογές πράσινων καυσίμων, όπως η αμμωνία.
Φωτό: J. Lauritzen
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ