
Η δανική επενδυτική εταιρεία J. Lauritzen ανακοίνωσε την παραγγελία ενός τρίτου bulk carrier κατανάλωσης μεθανόλης από την ιαπωνική Tsuneishi Shipbuilding, σε μια προσπάθεια επέκτασης της συνεργασίας της με την Cargill, έναν από αμερικανικούς κολοσσούς της αγροτικής βιομηχανίας.
Το νεότευκτο θα είναι αδελφό πλοίο των δύο Kamsarmax bulkers, χωρητικότητας 81.200 dwt, που παρήγγειλε η J. Lauritzen τον Απρίλιο, ενώ και τα τρία πλοία θα ανήκουν εξ ολοκλήρου στη Lauritzen NexGen Shipping και θα τα διαχειρίζεται η Cargill για ελάχιστη περίοδο επτά ετών.
Επιπλέον, θα μπορούν να πετύχουν μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, αφού θα τροφοδοτούνται με πράσινη μεθανόλη και βιοντίζελ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ένας αυξανόμενος αριθμός πλοιοκτητών και διαχειριστών έχουν στραφεί σε πλοία κατανάλωσης μεθανόλης, επιδιώκοντας να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.
Με στόχο τις θαλάσσιες μεταφορές χωρίς εκπομπές άνθρακα έως το 2050, η Cargill, που αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους ναυλωτές πλοίων στον κόσμο, εκτός από τα νεότευκτα πλοία κατανάλωσης μεθανόλης, επενδύει και σε μια σειρά από ναυτικές τεχνολογίες χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Τέλος, η εταιρεία διερευνά και άλλες επιλογές πράσινων καυσίμων, όπως η αμμωνία.
Φωτό: J. Lauritzen
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την εκκίνηση της παραγωγής από τη δεύτερη φάση ανάπτυξης του πεδίου πετρελαίου «Luda 5-2 North Oilfield» ανακοίνωσε την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου η κινεζική εταιρεία…
Το ναυτιλιακό cluster «Maritime Hellas», μία πρωτοβουλία η οποία υποστηρίζεται από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς (ΕΒΕΠ), ήταν…
Αυστηρότερο πλαίσιο για τους πλοιοκτήτες που θα θελήσουν να διαλύσουν παλιά πλοία θέτει ο Διεθνής Κανονισμός για την ορθή περιβαλλοντικά ανακύκλωση πλοίων (σύμβαση του…
Καθώς η Διώρυγα του Σουέζ μετρά τις πληγές της από τον περιορισμό των διελεύσεων, ελέω των επιθέσεων των μαχητών Χούθι, η Αρχή της διώρυγας…
Σε ρότα υπεργιγάντωσης βρίσκεται η ενεργειακή αγορά της Ινδίας, καθώς η κρατική εταιρεία ενέργειας της χώρας προχωρά σε συνέργειες με κολοσσούς του κλάδου, οι…
Η Seatrium Limited, σε συνεργασία με τη Wärtsilä, ανακοίνωσε την επιτυχή εξασφάλιση και υλοποίηση της πρώτης στον κόσμο εγκατάστασης πλήρους κλίμακας συστήματος Δέσμευσης και…
Οι εντεινόμενες ανησυχίες για την κλιματική αλλαγή, την απώλεια της βιοποικιλότητας, τα ζητήματα υγείας και ασφάλειας και τις κοινωνικές ανισότητες, έχουν καταστήσει το αίτημα…
Μετά από τρία έτη ισχύος, η δραστηριότητα στις παραγγελίες πλοίων φαίνεται να έχει κατεβάσει ρυθμούς. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied, από την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ