H προτεινόμενη πώληση της Hyundai LNG Shipping, της μεγαλύτερης ναυτιλιακής εταιρείας της Νότιας Κορέας που δραστηριοποιείται στη μεταφορά LNG, από τους θεσμικούς της επενδυτές πέφτει σε σκοπέλους.
Σύμφωνα με δημοσίευμα των Korea Times, τόσο η Federation of Korea Maritime Industries (FKMI) όσο και ναυτεργατικά σωματεία εναντιώνονται στην προοπτική η Hyundai LNG Shipping να περάσει σε ξένα χέρια.
Στην ανακοίνωσή της η FKMI, η οποία απαρτίζεται από 54 ομίλους της ευρύτερης ναυτιλίας, σημειώνει ότι μια τέτοια κίνηση θα πρέπει να σταματήσει, καθώς δεν είναι προς το συμφέρον της εθνικής οικονομίας και ασφάλειας της Νότιας Κορέας. «Η Κορέα εξαρτάται από τη ναυτιλία για τη μεταφορά σημαντικών στρατηγικών εμπορευμάτων που χρειάζεται, όπως αργό πετρέλαιο, φυσικό αέριο, άνθρακας και σιδηρομετάλλευμα. Οι κορεατικές ναυτιλιακές εταιρείες πρέπει να μεταφέρουν ενεργειακούς πόρους, για να εξασφαλίσουν ταχεία ανταπόκριση και σταθερό εφοδιασμό ενόψει των ταχέως μεταβαλλόμενων διεθνών συνθηκών», αναφέρει η ανακοίνωση.
Η Hyundai LNG Shipping, η οποία ανήκει στο private equity fund IMM Holdings, διαχειρίζεται έναν στόλο δεκαέξι LNG carriers, ενός LNG bunkering και έξι LPG carriers. Η Hyundai LNG Shipping ήταν το division της HMM για τη μεταφορά LNG και αγοράστηκε από την IMM Private το 2014, κατά τη διάρκεια της κρίσης ρευστότητας της HMM.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς οι κορυφαίες liner εταιρείες παγκοσμίως στρέφονται σταδιακά στην υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων για την πρόωση των πλοίων τους, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι επιλογές της…
Ένα ιστορικό γεγονός έλαβε χώρα πρόσφατα στη Διώρυγα του Σουέζ. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση της Αρχής της διώρυγας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την περασμένη…
Η νωχελικότητα στη ναυλαγορά των LPG carriers παραμένει ανυποχώρητη, με τους ναύλους να μη σημειώνουν σημαντικές μεταβολές την εβδομάδα με πέρας την Τετάρτη 20…
Μετά από μία χρονοβόρα διαδικασία αδειοδότησης για τα έργα αναβάθμισης της Μαρίνας Χίου, η εταιρεία ΜΑΡΙΝΑ ΧΙΟΥ Α.Ε ανακοίνωσε ότι την ερχόμενη Πέμπτη 28…
Οι κυβερνήσεις των Ναμίμπια και Ανγκόλας υπέγραψαν πρόσφατα συμφωνία για την κατασκευή ενός υδροηλεκτρικού εργοστασίου ισχύος 600 megawatt στον ποταμό Κουνένε, ο οποίος αποτελεί…
Στο επίκεντρο μίας ακόμα επιστημονικής μελέτης βρέθηκε το θέμα της προστασίας των φαλαινών από τα πλοία και συγκεκριμένα από την κίνησή τους στα ύδατα.…
«Η Ελλάδα και η Τουρκία, δεν είμαστε μόνο γείτονες. Είμαστε εταίροι, ιδιαίτερα στον ναυτιλιακό τομέα» δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης…
H αλλαγή σελίδας της INTERTANKO επιβεβαιώθηκε στις 20 Νοεμβρίου, όταν το Council επιβεβαίωσε ότι ο Rolf Westfal-Larsen θα διαδεχτεί τον Paolo d’Amico στη θέση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ